Inlägg från: Karl Alexander |Visa alla inlägg
  • Karl Alexander

Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?

Anonym (lagom) skrev 2024-05-17 11:21:46 följande:

Forumet förstår bilderna, så här ska det se ut:

Hon är smal med en tight liten rumpa
  • Karl Alexander
    Anonym (sol) skrev 2024-05-17 16:41:25 följande:

Inget nytt under solen att DU gillar pinnsmala men "de flesta" håller ju bevisligen inte med dig om det. 

Så du tror på allvar att alla som inte håller med dig om din något sjuka syn på vikt bara är överviktiga? Är det så du rationaliserar det för dig själv?

Snacka om att ha NOLL självinsikt Tomte
    Jag avskyr folk som inte kan tänka själva. Jag har inte samma smal som rob, men sluta gå efter fårskallementalitet och skaffa dig din egen åsikt istället. Någonting blir inte mer rätt bara för att många tycker samma sak.
  • Karl Alexander
    Anonym (sol) skrev 2024-05-17 19:20:07 följande:

Och jag avskyr folk som inte kan skilja på normalt och sjukligt.

Jag har redan en egen åsikt och det är att Rob aka Pelle som förpestat diverse trådar i åratal med sitt tjat om BMI och vad just han anser är normalt som alla andra tycker är benrangel är ett jävligt sjukt förhållningsätt till vikt.

Nånting blir inte alltid rätt för att majoriteten tycker så dock finns det ju rätt tydliga mått för vad som är ett normalt BMI i SVERIGE som herr Rob aka Pelle motsäger med fjantiga "fakta" om ASIEN Tomte
    Han förpestar ingenting, däremot är det sådana som du som stör dig så jävla mycket på folk som inte håller med dig om allting, som förpestar FL.

Pelle for president!
  • Karl Alexander
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-18 00:25:18 följande:
    Ja, det vore nog det bästa med tanke på din bistra kvinnosyn.
    Man har inte en bister kvinnosyn bara för att man inte säger att alla kvinnor är vackra eller för att man kritiserar dem. Så trött på sådan här manipulering. Män vill vara ärliga, men det är svårt när allting styrs av kvinnors känslor.
Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?