Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?

Smala tjejer !!!

Bmi 16-19 är idealiskt.

Hon till höger här har perfekt kropp.
    Får hennes bmi till 16,7.

www.instagram.com/reel/C6rQcfCoKSm/

• Anonym (Rob)
    Anonym (hj) skrev 2024-05-14 16:03:10 följande:
    Jag ser ut som henne, men har BMI på 20.

Jag är dock mer vältränad än vad hon är, och har större bröst.
    Det är ju svårt att bekräfta.  Men hon hade en väldigt fin timglas figur.  Men om du verkligen ser ut som henne så kan du verkligen vara nöjd.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (hj) skrev 2024-05-14 16:13:54 följande:
    Jag har betydligt snyggare ben. Hon ser ut att inte ha någon muskelmassa överhuvudtaget, vilket inte är så hälsosamt.
    Ja, lite mer kött på bena hade inte skadat. Men får inte bli för mycket kring höfterna.  BMI över 20 brukar de markerade höftbenen försvinna.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-14 16:13:06 följande:
    Han har promotat undervikt och ätstörningar för kvinnor i många trådar.
    Det är ett sätt för honom att ?hämnas? för alla kvinnor som ratat honom för att han är kort samt försöka väga upp för kvinnors avvisande av korta män överlag. Typ ? ni ratar oss men vi ratar minsann er också?.
    Haha, det har inget med att jag blir ratad att göra. Det är bara vad jag anser attraktivt.   Sen är det alltid en massa tjockisar som ska gnälla för att jag gillar smala tjejer.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-05-14 16:53:36 följande:
    16,7? Så även tiondelar räknas? Känns inte så normalt. Och hur fan kom du fram till den siffran?
    Det finns bmi räknare på nätet ?   Nope,  jag gav ett spann.   Mitt ex hade 18,5 och var också perfekt.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-14 17:04:17 följande:
    Ja tjejerna räknas ju som tjockisar om dom passerar bmi på 17...  så .... Obestämd
    Redan vid bmi 21 har många kvinnor överviktig om man går efter fettprocent. 
    Nej, man är verkligen ingen tjockis under bmi 19.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-14 22:07:24 följande:
    Nej, du har skrivit om din besatthet av underviktiga kvinnor i många trådar härinne förut där du vet att många kvinnor läser. Och jag förstår redan exakt varför du gör detta också. Komplex och projiceringar som sagt. Finns ingen annan logisk förklaring till ditt sjuka beteende.
    Eller så är förklaringen bara så enkel att de flesta kvinnor är feta idag och det är svårt att träffa smala tjejer?   De smala tjejer som finns är väldigt åtråvärda dessutom bland andra män.  
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-15 06:29:58 följande:
    Hade aldrig accepterat en man som inte tog hand om sin kropp. Oavsett vilken ålder jag själv skulle befinna mig i. Då finns alltid valet att vara singel istället.
    Precis, så. Fast för kvinnor då.  Kan alltid vara singel om jag inte finner en smal kvinna.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-15 05:37:44 följande:
    Nej. Den ännu enklare förklaringen till ditt beteende är att du projicerar din egen osäkerhet på andra.

Det är en sak att föredra en slank partner - en helt annan att gå in här och på Flashback om och om igen och skriva om hur feta svenska kvinnor är samtidigt som du lägger ut bilder på kvinnor med uppenbara ätstörningar. Du lurar inte mig, jag känner igen misogyna incels när jag ser deras tjatiga retorik i text.
    Det är tragiskt att varje gång jag skriver ut mina preferenser är det alltid någon tjockis som får komplex över sin kropp och behöver hacka på mig för att jag inte gillar deras kroppstyp.   
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-05-15 11:13:28 följande:
    Kan ju bero på hur nedvärderande du är mot kvinnors kroppar. du får som sagt ha vilka preferenser du vill, men när du anklagar kvinnor som är i normal vikt och överviktiga osv som onormala och fel är det väl klart att du får reaktioner. Ofta klagar du att buhu så få kvinnor anstränger sig och följer ditt utseende ideal, dvs vi som inte har bmi undervikt blir dömda som dåliga människor med dåliga kroppar.

jag tar inte åt mig ett skit, men dömmer dig som extremt ytlig som inte verkar kunna se på någon som har en bmi på 20-30 som attraktiv ändå. Attraktiv är mer än bara kroppens form, sen är det en annan sak vad du ser som visuellt sexigt.
    Du vet att bmi över 25 räknas som övervikt? Det är märkligt hur du kan tycka bmi 30 det är okej. Men en fullt frisk person med lätt undervikt är helt fel?   
    Hursomhelst kan man inte styra vad man attraheras av.
Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?