Inlägg från: Anonym (planerar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (planerar)

BIM juni 2024

Snorkfrökenhär skrev 2024-06-20 10:28:51 följande:
    Men så jobbigt med illamåendet? kanske är för tidigt att testa än? märklig med så kraftigt illamående men kanske det är nåt på gång, hoppas inte magsjuka då 🙈
    Ja jättejobbigt! Jag va sååå nära på å sjukanmäla mig på jobbet för trodde verkligen jag skulle spy på vägen dit eller på jobbet. Men nu är det som bortblåst 😂 fattar ingenting 
  • Anonym (planerar)
    Lugnoro skrev 2024-06-21 21:07:29 följande:
    Tänker du testa snart igen? Konstigt med dina symptom. 
    Lugnoro skrev 2024-06-22 08:43:51 följande:

Testet var negativt, som jag tänkte. 

Men vi kanske är för tidiga Lugnoro? Vi får inte ge upp hoppet än tänker jag? 

jag testa med restlagrets idah, och asså Jag tycker mig kunna se pyttepyttepytte streck i rätt ljus. Men då får jag verkligen anstränga mig att se. Får inte med på bild såklart, kanske om man redigerar den. Eller så ser jag i syne- ser vad jag vill se 😂

• Anonym (planerar)

vad tror ni? 😂  

• Anonym (planerar)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-06-22 11:23:06 följande:
    Jag ser tyvärr inget på den bilden, men är det tidigt finns ju alla chanser att det kommer fram nåt tydligare snart 🙏🏻😊
    Ah? jag tog ett test en timma senare för att kolla igen, men såg ingenting då så va nog att jag såg i syne där och då 😅
  • Anonym (planerar)
    Ellinor11111 skrev 2024-06-22 20:56:55 följande:
    Tack! men fy vad jobbigt, kroppen är så jobbig ibland? har oxå tänkt att det mycket väl kan vara kroppen som ?sätter igång? igen efter missfallet så hade inte blivit förvånad om jag inte är gravid. Men nu börjar det bli lite mycket, har sen i tisdags haft ont i brösten, mått illa till och från och kan absolut inte dricka kaffe, en sipp och jag får kväljningar direkt. känns väldigt ovärt att gå igenom sånna symtom om man inte är gravid haha! Men vi får se på onsdag när jag kan testa helt enkelt.

Goda symptom för en graviditet då! håller tummarna att du plussar 🤞🏻 
    Fy va jobbigt å inte kunna dricka kaffe mer än en sipp. mardröm för mig hade det vart haha! 

Jag har också haft illamående till och från sen torsdag. Nu drog det rejält till igen nu på kvällen 😒😒

• Anonym (planerar)
    Anonym (Längtar) skrev 2024-06-23 10:56:44 följande:
    Hej igen alla, jag är bim -5, ish.
    Lovat mig själv att inte testa för tidigt men ändå kissade jag nyss på ett sånt clearblue ultratidigt. Jag fick ett SMALT sträck? Det räknas som negativt va? Någon erfarenhet?
    bifogar bild
    Det där måste väl ändå va positivt eller? Ta ett digitalt kanske om nån dag 😃
  • Anonym (planerar)
    Anonym (Hoppsan?) skrev 2024-06-23 10:34:51 följande:

Vi har inte försökt aktivt denna månad men inte skyddat heller, jag har typ gett upp på att bli gravid igen. Men nu är mensen sen 1 dag. Är detta positivt? Eller bara spöksträck?  //

jag tolkar det som positivt 😍
  • Anonym (planerar)
    Bunny s skrev 2024-06-23 17:05:26 följande:

Hej alla! 
    Vill önska ett STORT lycka till till er alla och GRATTIS till er som lyckats! 😍
    Själv så har jag fått kalla fötter och ångrat mig 🙈😅
    Så nu har jag lagt allt på paus och så får vi se om livet och viljan svänger igen längre fram 😅😅 
    Om någon undrar varför så var det ju en sladdis vi började försöka skapa. Det är ju en enorm livsförändring när man blivit äldre och med stora barn och ja.. jag började tänka om bara 😊
    Ha det så fint allihop! 

Lycka till 🌸🌸🌸
  • Anonym (planerar)

Jag blir galen på det här. Jag somna igår kväll med sååånt illamående. Så vakna jag i morse med illamående igen och molnande värk. Kändes verkligen som mensvärk och att den hade kommit men icke? Tog test, men såklart vart det negativt  😅

• Anonym (planerar)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-06-23 19:39:47 följande:
    Men så märkligt.. känns ju som att du verkligen har tydliga symtom på graviditet. När har du BIM? Kanske fortfarande är för tidigt att testa?

Jag hade tänkt testa imorgon på ÄL+10 men kommer nog skippa det, min temp har börjat sjunka och det är en rätt så tydlig indikation på att det inte blev något denna gång. Vad less jag blir även fast vi inte försökt så länge och jag vet att jag är äldre, men ändå! 😆 
    Ja det är supermärkligt! Jag har BIM tisdag/onsdag.. 

åh va tråkigt. Men det finns fortfarande hopp? Eller är det alltid så att när temp sjunker så är man inte gravid? Har inte koll på det här med temp ☺️
  • Anonym (planerar)
    Anonym (Längtar) skrev 2024-06-23 21:46:03 följande:
    Lägger upp en till bild på mitt test där man förhoppnings ser tydligare. Strecket är tydligt MEN det är såå tunt/smalt. Strecket ska, vad jag vet, vara bredare? hade strecket varit lika brett som kontrollstrecket så hade jag trott att jag varit gravid även om strecket varit svagt, men det är tunt som en tråd. Fan känner mig helt nedslagen. Jag orkar inte vara icke-gravid en enda månad till. Känner mig dessutom väldigt ogravid. Väntar ett par dagar och tar ett nytt men känns tyvärr som att det inte skedde denna månad heller.. 💔
    Har du inget digitalt du kan ta? ❤️❤️❤️ 
  • Anonym (planerar)
    Anonym (UWU) skrev 2024-06-24 03:23:50 följande:

Och där kom mensen dom ett brev på posten. Menscykeln verkar leva sitt egna lilla liv efter 1 graviditet och spiral. Nya tag nästa månad. Stort grattis till er som plussat och lycka till alla ni andra ????🏼

Åh va tråkigt!!!
  • Anonym (planerar)

Vakna upp i morse återigen med illamående och molnande värk. Men ingen mens. Är på  BIM-1 / BIM-2

Tog ett clearblue ultratidigt men ?inte gravid? nu testar jag inte förens lördag om inte mensen kommit innan? 

• Anonym (planerar)
    Whatev skrev 2024-06-24 06:14:05 följande:

Tog detta imorse. Vad tror vi? ❤️

Positivt tycker jag 😍😍
  • Anonym (planerar)
    Whatev skrev 2024-06-25 06:17:20 följande:

Digitalt test imorse och ja? ❤️

Ååh grattis!!! 😍😍😍
  • Anonym (planerar)

Idag kom mensen ☹️ tråkigt men nya tag nästa månad. Lycka till ni andra 😍😍😍

Svar på tråden BIM juni 2024