Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

Bisexuell man svårt att hitta?

Jag har sexchattat med många män (och kvinnor iofs) på dinchat. Nästan alla män blir tända av att fantisera om cuckold och trekanter, och när hettan ökar gillar de tanken att bli berörda av den andra mannen och själv röra honom (mig).

Jag tror inte att vi är så enkla att det är bara antingen eller, vi är på en skala.

• KimLinnefeldt

En bisexuell man tänder på både kvinnor och män, kan vara i en kärleksrelation med en man.

En binyfiken man tänder på kukar, mest. Vill inte kyssas eller bli ihop.

• KimLinnefeldt
    Anonym (y) skrev 2024-06-14 22:48:09 följande:
    Båda exempel är bisexuella. En man som tänder sexuellt på en annan manspenis är inte straight någonstans och det finns inget mellanting mellan hetero och bi.

"Binyfiken" är bara en fegare benämning för män som inte vill erkänna att de är tvestjärtar. 
    "Inte vill erkänna"? Det låter som något omoraliskt eller kriminellt som man försöker dölja för sig själv och andra. 

Du tror på antingen-eller. Jag tror på en skala. En del män kan inte tänka sig att knappt krama en annan man, andra kan göra det, en del tänder på en erigerad kuk, och längre ut på skalan vill de ha fullt ut sex med både kvinnor och män, eller bara med sitt eget kön.

Allt sånt där skulle vara lite mer lättsamt och avspänt om vi inte satte upp så hårda gränser.
Svar på tråden Bisexuell man svårt att hitta?