• Anonym (BinyfikenMF)

Bisexuell man svårt att hitta?

Vi är ett par i medelåldern (ca 45-55år) som är nyfikna på hur det skulle fungera att bjuda in en bisexuell man i sovrummet. Mannen är binyfiken.

Någon som provat denna konstellation? 

Vart hittade ni er bisexuella man?

Vad testade ni förställningar och kombinationer?

Detta är än så länge bara en fantasi men med tiden kanske det kan bli verklighet😉

• Svar på tråden Bisexuell man svårt att hitta?
  • Anonym (Annan läggning)

Ni är inte intresserade av en bisexuell man, utan av någon som gillar gruppsex, trekant. Det är inte nödvändigtvis samma sak.

• Anonym (BinyfikenMF)
    Anonym (Annan läggning) skrev 2024-05-10 23:37:35 följande:

Ni är inte intresserade av en bisexuell man, utan av någon som gillar gruppsex, trekant. Det är inte nödvändigtvis samma sak.

Jo vi är intresserad av en bisexuell man eftersom han kan tillfredsställa både mig och min man och vise versa... Inte riktigt samma sak som en traditionell trekant där två män tillfredsställer en kvinna🥳
  • Anonym (Bisex)

Jag skulle kunna leka med er. Kolla BC.

Anonym (BinyfikenMF) skrev 2024-05-10 23:58:19 följande:
    Jo vi är intresserad av en bisexuell man eftersom han kan tillfredsställa både mig och min man och vise versa... Inte riktigt samma sak som en traditionell trekant där två män tillfredsställer en kvinna🥳
    Vilken sexualitet man har säger inget om förmågan att tillfredsställa vid sex.

Leta inte efter en bisexuell man, utan efter någon som är intresserad av det ni är intresserade av.

Det är ett onödigt krav att leta efter en bisexuell man, när det går alldeles utmärkt med en man som har sex med män, dvs en heterosexuell man som då och då faktiskt har sex med män. 
  • Sk007
    Anonym (Annan läggning) skrev 2024-05-11 06:08:56 följande:
    Vilken sexualitet man har säger inget om förmågan att tillfredsställa vid sex.

Leta inte efter en bisexuell man, utan efter någon som är intresserad av det ni är intresserade av.

Det är ett onödigt krav att leta efter en bisexuell man, när det går alldeles utmärkt med en man som har sex med män, dvs en heterosexuell man som då och då faktiskt har sex med män. 
    Många anser nog att det endast är bisexuella män som har sex med både män och kvinnor.
    Idag verkar det dock väldigt flytande med hur folk definierar sig.
    Så jag håller med. TS borde bara precisera vad de vill att deras tilltänkte extraman ska tänka sig att vara med på, inte definiera hans läggning.
    Sk007 skrev 2024-05-11 11:23:32 följande:
    Många anser nog att det endast är bisexuella män som har sex med både män och kvinnor.
    Idag verkar det dock väldigt flytande med hur folk definierar sig.
    Så jag håller med. TS borde bara precisera vad de vill att deras tilltänkte extraman ska tänka sig att vara med på, inte definiera hans läggning.
    Det kan man ju anse. Dock kommer ju folk som inte definierar sig som bisexuella svara. Likaså kommer bisexuella som är monogama, eller serie-monogama vara intresserade av att ställa upp.

Det är inte konstigt om man inte hittar en människa som är intresserad om man så tydligt just frågar efter saker som inte behövs, på ställen där de inte befinner sig.
  • Killen47

Klart det finns män som är hetero å gillar å busa med andra män, lite smyg bi liksom.

• Anonym (Brok)
    Killen47 skrev 2024-06-06 08:35:55 följande:

Klart det finns män som är hetero å gillar å busa med andra män, lite smyg bi liksom.

Heterosexuality is romantic attraction, sexual attraction or sexual behavior between people of the opposite sex or gender. 
  • Freddie K

Det hade varit mysigt att leka med en man och en kvinna. Flört

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Norrmanen

Mm testat detta med ett gift par. Va riktigt trevligt. Pm om ni vill veta mer och hörs detaljer

• Anonym (bs man)

Jag har varit extramannen med ett antal par och det har varit väldigt lyckat och upphetsande för alla inblandade. Ställningar och så, ja det varierade väldigt. Med ett par gick det mest ut på att jag och mannen hade oralsex, med ett annat par hade vi dubbelpenetrering vaginalt (helt fantastiskt skönt), med ett annat turades vi män om att ge kvinnan njutning, allt är möjligt men det är ni själva som måste bestämma vad ni gillar och vad ni har flr gränser. Vill ni att extramannen är mer aktiv eller mer passiv med mannen, är ni mest binyfikna eller erfarna osv osv. Med rätt personkemi kan det vara riktigt magiskt, jag kan verkligen rekommendera att testa. Men avråder starkt från att testa med någon som bara är "binyfiken", massvis med män låtsas vara öppna för killsex bara för att få möjlighet att vara med kvinnan men kommer göra allt för att undvika kroppskontakt med mannen. Satsa på en bisexuell man som är erfaren och gillar killsex så är chansen mycket större att det blir skönt för alla. Jag har tyvärr ingen aning om var som är bäst ställe att hitta någon, mina erfarenheter var för så länge sedan att jag inte ens minns var vi träffades förutom att det var på nätet.

• KimLinnefeldt

Jag har sexchattat med många män (och kvinnor iofs) på dinchat. Nästan alla män blir tända av att fantisera om cuckold och trekanter, och när hettan ökar gillar de tanken att bli berörda av den andra mannen och själv röra honom (mig).

Jag tror inte att vi är så enkla att det är bara antingen eller, vi är på en skala.

• KimLinnefeldt

En bisexuell man tänder på både kvinnor och män, kan vara i en kärleksrelation med en man.

En binyfiken man tänder på kukar, mest. Vill inte kyssas eller bli ihop.

• BlåFisk

Om ni söker på sexdating sidor så kommer ni lätt få massa svar, däremot kommer det nog vara svårt att hitta någon som ni trivs med eftersom folk på såna sidor ofta är lite trasiga på ett eller annat sätt.
    Jag har gjort det ett fåtal gånger och lyckligtvis var det avspända normala personer och alla gillade det , det var till och med bland de bättre sex jag haft.

• Anonym (y)
    KimLinnefeldt skrev 2024-06-14 13:15:01 följande:

En bisexuell man tänder på både kvinnor och män, kan vara i en kärleksrelation med en man.

En binyfiken man tänder på kukar, mest. Vill inte kyssas eller bli ihop.

Båda exempel är bisexuella. En man som tänder sexuellt på en annan manspenis är inte straight någonstans och det finns inget mellanting mellan hetero och bi.

"Binyfiken" är bara en fegare benämning för män som inte vill erkänna att de är tvestjärtar. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (y) skrev 2024-06-14 22:48:09 följande:
    Båda exempel är bisexuella. En man som tänder sexuellt på en annan manspenis är inte straight någonstans och det finns inget mellanting mellan hetero och bi.

"Binyfiken" är bara en fegare benämning för män som inte vill erkänna att de är tvestjärtar. 
    "Inte vill erkänna"? Det låter som något omoraliskt eller kriminellt som man försöker dölja för sig själv och andra. 

Du tror på antingen-eller. Jag tror på en skala. En del män kan inte tänka sig att knappt krama en annan man, andra kan göra det, en del tänder på en erigerad kuk, och längre ut på skalan vill de ha fullt ut sex med både kvinnor och män, eller bara med sitt eget kön.

Allt sånt där skulle vara lite mer lättsamt och avspänt om vi inte satte upp så hårda gränser.
  • Anonym (y)
    KimLinnefeldt skrev 2024-06-17 16:32:57 följande:
    "Inte vill erkänna"? Det låter som något omoraliskt eller kriminellt som man försöker dölja för sig själv och andra. 

Du tror på antingen-eller. Jag tror på en skala. En del män kan inte tänka sig att knappt krama en annan man, andra kan göra det, en del tänder på en erigerad kuk, och längre ut på skalan vill de ha fullt ut sex med både kvinnor och män, eller bara med sitt eget kön.

Allt sånt där skulle vara lite mer lättsamt och avspänt om vi inte satte upp så hårda gränser.

Sexuella läggningar är ganska svart och vitt. Det finns bara tre att välja mellan (om vi pratar attraktion till människor o inte en massa parafilier) och är inte mer komplicerat än så
    Blir man sexuellt attraherad av kroppar med samma kön som sitt eget så är man antingen bisexuell eller homosexuell.

Men Ja, män som inte vill se sig som bisexuella utan förklär sitt intresse för manliga kroppar som ?binyfiken? är rädda och kan uppenbarligen inte stå för vilka de är. Annars hade de utan problem använt den rätta termen för sin läggning.

Svar på tråden Bisexuell man svårt att hitta?