Inlägg från: Anonym (bs man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bs man)

Bisexuell man svårt att hitta?

Jag har varit extramannen med ett antal par och det har varit väldigt lyckat och upphetsande för alla inblandade. Ställningar och så, ja det varierade väldigt. Med ett par gick det mest ut på att jag och mannen hade oralsex, med ett annat par hade vi dubbelpenetrering vaginalt (helt fantastiskt skönt), med ett annat turades vi män om att ge kvinnan njutning, allt är möjligt men det är ni själva som måste bestämma vad ni gillar och vad ni har flr gränser. Vill ni att extramannen är mer aktiv eller mer passiv med mannen, är ni mest binyfikna eller erfarna osv osv. Med rätt personkemi kan det vara riktigt magiskt, jag kan verkligen rekommendera att testa. Men avråder starkt från att testa med någon som bara är "binyfiken", massvis med män låtsas vara öppna för killsex bara för att få möjlighet att vara med kvinnan men kommer göra allt för att undvika kroppskontakt med mannen. Satsa på en bisexuell man som är erfaren och gillar killsex så är chansen mycket större att det blir skönt för alla. Jag har tyvärr ingen aning om var som är bäst ställe att hitta någon, mina erfarenheter var för så länge sedan att jag inte ens minns var vi träffades förutom att det var på nätet.

Svar på tråden Bisexuell man svårt att hitta?