• Anonym (jag hade en gång en dröm)

Skräddarsy din sexpartner

Läste i en tråd där kvinnor beskrev hur en kuk ska se ut. Ni som har sett filmen Total Recall, skulle ni vilja att man kan skräddarsy sin partner?
    Hur skulle du vilja att din perfekta sexpartner ser ut?
    Män kan bestämma hur stora bröst hon ska ha, och hur de ska se ut.
    Kvinnor kan ange hur stor kuk han ska ha, och hur den ska se ut.

• Svar på tråden Skräddarsy din sexpartner
  • Tom Araya

Tanken på att skräddarsy en sexpartner som när man beställer en ny bil, mat på restaurangen känns surrealistiskt på ett lite otäckt och inte så lockande sätt, som att beställa en sexdocka. 

Men för det kan man ju ha önskningar och drömmar om hur en framtida partner ser ut eller som man i alla fall vet att man attraheras av.
    För mig får hon gärna vara mullig eller t.o.m. lite tjock. Har ganska stora bröst och rumpa. Långt mörkt hår, naturligt fylliga kyssläppar. Helst runt min ålder, kanske fem år äldre eller upp till tio år yngre (jag är 51).

• Anonym (Mrung)

En mogen frodig kvinna vars famn jag får ligga i hela dagen?

Tom Araya skrev 2024-05-10 08:14:31 följande:

Tanken på att skräddarsy en sexpartner som när man beställer en ny bil, mat på restaurangen känns surrealistiskt på ett lite otäckt och inte så lockande sätt, som att beställa en sexdocka. 

Men för det kan man ju ha önskningar och drömmar om hur en framtida partner ser ut eller som man i alla fall vet att man attraheras av.
    För mig får hon gärna vara mullig eller t.o.m. lite tjock. Har ganska stora bröst och rumpa. Långt mörkt hår, naturligt fylliga kyssläppar. Helst runt min ålder, kanske fem år äldre eller upp till tio år yngre (jag är 51).

Men man vet då vad man får. Inga obehagliga överraskningar, man blir inte besviken. Partnern har rätt storlek.
  • Tom Araya
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 08:24:26 följande:
    Men man vet då vad man får. Inga obehagliga överraskningar, man blir inte besviken. Partnern har rätt storlek.
    Om partnern inte är 100% mänsklig med alla dess brister och variationer så blir jag besviken.
    Tom Araya skrev 2024-05-10 11:56:26 följande:
    Om partnern inte är 100% mänsklig med alla dess brister och variationer så blir jag besviken.
    Många blir besvikna när partnern är mänsklig och har brister. Om vi pratar på detaljnivå, hans kuk kanske inte är perfekt. Om man kan skräddarsy den så blir den ju precis som man vill ha den.
  • Anonym (Mrung)

Ena dagen en fräsch 25-åring. Nästa dag en sexig gilf på 65 år.

• Anonym (M)

De flesta kvinnor och män bryr sig inte om att kuken ska vara exakt 17,86 cm lång eller att brösten ska passa i DD-kupor. Om du verkligen läst vad kvinnor skriver i sextrådarna så ser du att många inte bryr sig nämnvärt så länge den fungerar/blir hård. 

Med det sagt tror jag absolut att det skulle finnas en stor marknad för sexrobotor som kan customiseras. Men det är just det - en robot. Hur realistisk den än blir så kommer det aldrig vara samma sak som en människa. Det skulle säkert vara kul en kort period eller som omväxling ibland men i slutändan vill de flesta människor ha andra människor. 

De enda jag sett som egentligen påstått något annat är bittra incels. För dem kanske det är drömmen att ha en robot som gör precis vad de vill. Men de är knappast representativa för befolkningen i stort.

• Man i norr

Även om stora bröst med styva vårtor är roliga att leka med , och imellan..😉, så är inte utseendet det viktigaste.
    Huvudsaken är att hon är kåt, glad och tacksam.
    Och hon får gärna ha lätt till orgasm.
    Och en sexdrift som är konstant och inte påverkas så lätt.

• kalleballe

För mig är inställning och preferenser hos min partner viktigare än fysiska attribut. 
    Jag vill ha någon som gillar kinky sex och har en hög sexdrift, som kan tala öppet om sina fantasier och vilja leva ut dem. Utseende är mindre viktigt, tycker kvinnor som njuter och vågar leva ut är sexiga och snygga.

• Anonym (Mitt ideal)

Tänk åldrad strippa. Runt 35. Fortfarande snygg men på lätt nedgång sådär att man ser att för tio år sedan måste hon vart helt galet snygg.

Enorma fakebröst, en kropp som inte vet riktigt om den vill vara vältränad/ muskulös eller knubbig, så den är lite bägge delar. Midja som egentligen inte är smal men ser smal ut för att låren är muskulösa och stora, även rumpa och höfter är stora. Syns att hon gillar att träna men syns också att hon gillar att äta.

Rätt mycket tatueringar, sönderfärgat blonderat hår med tydlig mörkare utväxt, brun utan sol som går mot orange och stora fyllda läppar. 

Svar på tråden Skräddarsy din sexpartner