Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Skräddarsy din sexpartner

De flesta kvinnor och män bryr sig inte om att kuken ska vara exakt 17,86 cm lång eller att brösten ska passa i DD-kupor. Om du verkligen läst vad kvinnor skriver i sextrådarna så ser du att många inte bryr sig nämnvärt så länge den fungerar/blir hård. 

Med det sagt tror jag absolut att det skulle finnas en stor marknad för sexrobotor som kan customiseras. Men det är just det - en robot. Hur realistisk den än blir så kommer det aldrig vara samma sak som en människa. Det skulle säkert vara kul en kort period eller som omväxling ibland men i slutändan vill de flesta människor ha andra människor. 

De enda jag sett som egentligen påstått något annat är bittra incels. För dem kanske det är drömmen att ha en robot som gör precis vad de vill. Men de är knappast representativa för befolkningen i stort.

• Anonym (M)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 15:04:27 följande:
    Jag läser vad kvinnor skriver i kuktrådar. Menar du att du inte ser vad kvinnor skriver? Hur de på detaljnivå beskriver sina önskemål. Vad skulle kvinnor tycka om män skrev samma om kvinnors bröst och mus?
    Du läser selektivt. Om jag skulle gissa så har du komplex för din egen kuk och därför väger 1 inlägg av en kvinna som har massa preferenser tyngre än 10 kvinnor som skriver att det inte spelar så stor roll.

Finns säkert en del kvinnor som inte skulle tycka om att män gjorde det. Precis som vissa män har problem med motsatsen...
  • Anonym (M)
    Anonym (Vad tror ni) skrev 2024-05-11 07:37:52 följande:
    En robot åldras inte och om man adderar någon mjukvara så att den tjatar lite då och då, så kommer den ändå kännas relativt verklig.
    Javisst om man vill dela sitt liv med en robot så kör. Jag tänker inte stå i vägen. Fler partners åt oss andra.
Svar på tråden Skräddarsy din sexpartner