Killen ”tar” min graviditet
Om hon vill kan hon säkert det. Jag har en vän (man), 37 år gammal som var singel för 1,5 år sen på mitt barns 1-årskalas och pratade om att han ville träffa nån. Ett halvår senare väntade han tvillingar .. Det finns många män som inte vill vänta med barn. Det kanske var lite tidigt , vet inte om det var planerat men de verkar ha det bra nu iallafall.
Det kan man såklart aldrig veta men om hon verkligen vill hitta någon att skaffa barn med så är det nog inte omöjligt Sen finns det faktiskt andra sätt också om hon fortfarande skulle vara ensam om 5 år eller så. Hon kan såklart behålla också men då tror jag ändå det är bättre att vara ensamstående än med hennes kille.
Jag gjorde själv en abort när jag var 33, då hade jag iförsej sen innan .. det var bara några veckor in i förhållandet och så hade jag tagit mediciner som man inte ska ta (smärtstillande mot inflammation i knät) , innan jag visste såklart. Ville inte bli ensamstående med ett till barn. Det var inte samma situation men iallafall. Jag blev gravid igen sen med samma person när vi kände varandra lite bättre och jag och pappan är fortfarande tillsammans nu. Jag ångrar inte aborten för skulle jag inte gjort den skulle jag inte haft vårt barn som vi har nu.
Du har rätt till din åsikt men jag tycker inte man ska behålla ett barn i en dålig situation bara på grund av åldern när man bara är 33, jag tycker man kan vänta flera år med att tänka så. Vill TS behålla ändå för att hon helt enkelt vill ha barn oavsett allt annat så ska hon såklart det.