• molly50

Killen ”tar” min graviditet

Anonym (Usch) skrev 2024-05-10 10:15:56 följande:

Vi hade ett kort snack innan jag åkte nu, då kan sa att han gärna vill fortsätta ses. När jag frågade i vilket syfte sa han att han ville grilla och knulla. Jag har aldrig någonting känns mig såhär utnyttjad och bortslängd.

Jag tror du ska vara glad att vara av med den här skitstöveln.
    Du ska inte ställa upp på att fortsätta ses och knulla med honom nr han har behandlat dig som hundskiten under skon.
    Be honom fara och flyga.
    Och vad du ska göra med barnet vet bara du.
    Det är din kropp och du som bestämmer.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-19 23:08:49 följande:

Blir rädd för honom när han är så empatilös. Är han en psykopat? har min hjärna typ kollapsat, det känns verkligen som jag bara lever i en förvirrande mardröm. 

Jag vill inte sätta någon diagnos,men normalt beter han sig inte.
    Han verkar ju totalt känslokall.
    Jag tycker du ska söka ett eget boende och lämna honom så fort du kan.
    Jag tror också att du gör rätt som gör abort så du slipper sätta ett barn till världen.med en sådan känslokall pappa.
    Även om jag förstår att det är svårt.
    Du förtjänar bättre än så här.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-19 23:25:55 följande:
    Ännu ett lager till detta är ju hans barn. då ska jag lämna dom i hans vård. Och ja jag vet att det inte är mina barn men det går emot mina värderingar att inte reagera när barn riskerar att fara illa. Gjorde själv det i barndomen och kan fortfarande bli arg när jag tänker på att ingen i min närhet lyfte ett finger.
    det är fint tänkt men i mitt huvud finns ingen annan än honom. Det är han eller ingen. Jag vet det är idiotiskt 
    Det du kan göra är att göra en orosanmälan. Och den kan du göra anonymt.
    Då blir han utredd och med lite tur så får barnen bo hos sin mamma.
    Då har du i alla fall gjort det du kan.

Och för din egen skull så tycker jag du ska söka egen bostad.
    Han kommer bara att trycka ner dig ännu mer ju längre du stannar där.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-20 01:15:12 följande:
    Han är mycket duktig på att dölja den här märkliga för utomstående, den började visa sig först när vi varit tillsammans länge. Jag vet inte, han är egentligen ingen dålig pappa till sina barn. Han behandlar mig väldigt annorlunda 
    Har du pratat med mamman till hans barn?
    Jag tänker att det kanske finns en anledning till att det tog slut mellan dem också?
    Kanske behandlade han henne på samma sätt?

Är han manipulerande så kan det ju bli svårt.
    Men du som varit tillsammans med honom och bott tillsammans med honom länge borde ju veta hur han fungerar,tänker jag.
    För beter han sig så här inför barnen så är han ingen lämplig pappa.
  • molly50
    Anonym (Flerbarnsmamma) skrev 2024-05-20 12:42:19 följande:

Har varit i samma sits men då var de ja som hade barn sen tidigare. Sa åt honom att skydda sej så ja ej blev gravid. Så sa han till mig stt d var mitt fel att jag blev gravid. Han var väldigt arg o bestämd. Du gör abort. Gjorde många aborter pga honom då jag  skulle minsann ha koll när jag hade ägglossning :( Jaglcnbehöll den gånger

Om du själv inte använde skydd så borde du ha vägrat ha sex med honom tills han började använda kondom.
Svar på tråden Killen ”tar” min graviditet