Inlägg från: Anonym (Gry) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gry)

Killen ”tar” min graviditet

Förväntade han sig att du skulle göra abort med tanke på att ni haft oskyddat sex alltså? Han ville med andra ord använda abort som ett preventivmedel?

Nej, jag förstår att du är upprörd. Känns som att han har checkat ut från ansvarsbiten. Det bådar inte gott för framtiden gällande hans föräldraskap. Låter som du tar hand om hans barn också. Gissar att det var anledningen till att det föregående förhållandet tog slut också. 

Sorgligt 

• Anonym (Gry)
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-10 03:33:10 följande:

Och om han nu tycker vår relation är så pass ostadig, varför utsätter han sina egna barn för det? Jag är mycket noga med att de inte ska höra eller se när vi är osams men vet också att barn fattar mer än vad man tror.

Du vill inte göra en abort, då får han förhålla sig till det. Han har egentligen redan sagt saker som indikerar att ert förhållande är på väg att ta slut. Oavsett barn.
  • Anonym (Gry)
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-10 13:41:14 följande:
    Har tyvärr inte det för tillfället så har ingen aning om vart jag kan ta vägen 
    Det är så sorgligt ts. Ingenting kommer att bli bättre om du går igenom en abort. Erat förhållande är slut oavsett. Gå inte med på att "knulla och grilla" gå vidare med ditt liv. Det kommer att bli bättre.
Svar på tråden Killen ”tar” min graviditet