Slösat 2år på utb? Kan ingenting?
Ja var fan ska man börja.. Pluggat i 2år och fick jobb på en kommun. Kom dit och blev mer eller mindre bara visad till ett skrivbord och skulle fortsätta där föregående slutade utan minsta överlämning,introduktion eller ens förklaring om vad som skulle göras eller vilka projekt som fanns igång osv osv. Noll och ingenting.. Jag har alltså aldrig jobbat med detta innan och har noll erfarenhet. Detta visste de såklart om när de anställde mig.
Jag är ensam inom detta o ingen annan kan något om det alls.. Fick även en massiv uppgift i knät om en enorm systemuppgradering som jag måste rodda tydligen och jag kan verkligen ingenting om detta känner jag. Utbildningen fokuserade på annat inom området...
Känns som jag slösat bort 2år på att plugga och fått skulder och nu mår jag skit på det nya jobbet som skulle vara så jäkla bra..... Det kan inte vara normalt att bara komma in o förväntas ta över från nån annan utan minsta överlämning väl?? Hur fan ska jag veta något alls om. Ingen kan berätta eller visa något alls?? Mår skit som sagt o finns inte mycket annat att söka inom yrket heller.... Nån som varit med om sån här start på första jobbet efter utbildning??? Känns Helt sjukt och jag blir bara mer o mer deprimerad av att känna att jag inte kan jobbet... Vilö bara skita i allt snart o dränka mig mer eller mindre....