Anonym (Go) skrev 2024-04-24 04:25:25 följande:
Fast det blir ju för TS skull, eftersom hon vill vara tillsammans med den här mannen, eller hur? Så även om hon inte är intresserad av sexet i sig så är hon intresserad av ett förhållande, och därmed blir det för hennes egen skull som hon försöker ändra det.
TS! Jag tycker att det är hur bra som helst att du försöker hitta sätt att öka din sexlust för att kunna vara tillsammans med den här mannen! Det visar att du har förståelse och respekt för hans behov, samtidigt som du inte trampar på ditt eget mående genom att bara finna dig i att ha sex utan att vilja. Tyvärr har jag inget svar på din fråga, men jag hoppas att det finns nån annan som kan komma med bra svar.
Exakt så tolkar även jag ts.
Jag personligen träffade mannen i mitt liv när jag var nyfyllda 50 och han ett år yngre. Jag visste inte vad äkta kärlek och fantastiskt sexliv var innan jag träffade honom.
Det är aldrig för sent och som kvinna blir det ofta bättre efter 40 års strecket. Då vet kvinnan vad hon vill ha, vad hon njuter av och hon är trygg med sin kropp.