Förälskad i annan
Jag har INTE pratat med min partner om detta.
det kan likaväl vara nåt tillfälligt.
jag har vart ihop med sambon i 25 år och jag menar verkligen när jag säger det att vi har det såå bra. Och jag kan stundvis blir sådär förälskad och när i honom som i början.
men när barnen var små var det inte lika bra, men inte heller dåligt. Däremot hade jag små förälskelser. Den ena var större där jag blev kompis med en kille som jag hamnade i samma sammanhang med.
alltså jag var dö-kär. Ändå hade vi det inte dåligt. Men jag förstår att det låter illa.
jag tror att det handlade om bekräftelse från min sida, jag ville undermedvetet ha spänning och den killen var otroligt charmig samtidigt som han var lite svår.
jag har väldigt dåligt samvete över detta och vi kysstes, men inget mer. Detta vet min partner om, när det blev mer seriöst från killes håll svalnade mina känslor. blev också förälskad i en kvinnlig kollega, men samma sak hände där, vi kysstes en gång på en fest och när hon blev intresserad svalnade mina känslor
jag verkar tyvärr vara en sån person som gillar "spelet" för jag kände lite samma med min kille när vi träffades, när han blev "på" svalnade mina känslor. Dock trivdes jag så bra ihop med honom och i dag är jag så glad för att jag inte gav upp honom, vi har två vuxna barn och som jag skrev har vi aldrig haft det bättre.
vi trivs så bra i varandras sällskap och gör allt ihop. Har bra sex mm Och som sagt så är jag både KÄR i honom och älskar honom.
han har dessutom mognat och blivit en sån bättre person. En av dom snällaste och mest generösa jag känner.
Har inte kysst nån annan på 15 år Och har inga planer på det heller. Så dessa snedsteg hände inom dom flesta fem åren.
som sagt, prata inte med henne om detta. Jag hade bara blivit rädd och sårad om jag fått höra nåt sånt. Och det kan bara vara en tillfällighet. Hur förälskad och lär du än känner dig, eftersom jag känt likadant.