• Anonym (Hulken)

Ragga på upptagna

HjärtaHjärtaHjärtaGo kväll 

Ung grabb på 23 här Skrattande
    Inte för att skryta så får jag typ de jag kollar på, bra kropp ser bra ut och 188 lång.

Men har på senaste tiden börjat ragga på upptagna tjejer har saknat att jagat å få nej. Har knappt fått motstånd innan inte många nej i livet.

men tro inte att jag har legat med 1000tals nu Oskyldig är väl upp mot 60
    Har haft två länge förhållande sedan 17 års ålder. Varit singel i 1,5 år och tycker om mitt liv nu stadigt letar jag sen.

Nu all kredd till er som har förhållande 
    får många nej och de triggar mig

av typ 20 tjejer jag har försökt med så har 5 kommit till mig, allt från krogen till Instagram 
    Om nån kille skulle bli arg så är jag inte rädd

nå fler som gör som mig?
    Kommer få mycket hat men all kärlek börjar med bråk Hjärta
  • Svar på tråden Ragga på upptagna
  • Agda90
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-15 10:46:27 följande:
    Han är framgångsrik bland damerna, det måste man ändå medge. Och det anses ofta vara manligt och attraktivt, att en man är godkänd av andra kvinnor. En man som har svårt att få ligg anses inte vara lika manlig och attraktiv.
    Jag som kvinna är inte alls imponerad och ser inte det som framgångsrikt att en man hoppar från säng till säng. 
  • Ascendere

Vad ska diskuteras? Raggningsknep?

Alltså risken du tar är att du för eller senare raggar på fel tjej, som berättar för sin kille och då kan det bli jobbigt. 
    Men den risken kanske är en del av tjusningen?
    Jag skulle i alla fall råda dig att hitta något sätt att få spänning i livet som inte behöver medföra negativa konsekvenser för andra, klättring, fallskärmshoppning, etc etc 

• Anonym (T)

När man inte är i förhållande vill man ligga för att det är skönt. Så det är inte konstigt om man ligger med många då. Sedan är det kanske pinsamt att skryta på det sättet TS gör men att ifrågasätta varför man ligger runt är märkligt. Samma personer som ställer de frågorna till TS skulle inte uttrycka sig på samma sätt till en kvinna som låg runt. Det är också pinsamt.

• Anonym (Tq)
    Anonym (T) skrev 2024-04-15 11:00:38 följande:

Samma personer som ställer de frågorna till TS skulle inte uttrycka sig på samma sätt till en kvinna som låg runt. Det är också pinsamt.

Finns en ganska så enkelt förklaring till varför det är sådär.

De flesta kvinnor säger att de aldrig skulle kunna tänka sig att träffas med en oskuld. Och då vill dom träffa någon som TS då andra tjejer redan bevisat att han är "okej att vara med". 

Detsamma gäller inte för män, då män vet att det går inte att starta något nytt och hållbart med en som har legat med allt och alla.

Den mentalitet som kvinnor så lätt faller för i den här killen, är det de flesta män försöker att skydda sig ifrån.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tq) skrev 2024-04-15 11:15:48 följande:
    Finns en ganska så enkelt förklaring till varför det är sådär.

De flesta kvinnor säger att de aldrig skulle kunna tänka sig att träffas med en oskuld. Och då vill dom träffa någon som TS då andra tjejer redan bevisat att han är "okej att vara med". 

Detsamma gäller inte för män, då män vet att det går inte att starta något nytt och hållbart med en som har legat med allt och alla.

Den mentalitet som kvinnor så lätt faller för i den här killen, är det de flesta män försöker att skydda sig ifrån.
    Är nog olika där. Jag är man och skulle kunna bli ihop med en kvinna som legat med många män.
  • Anonym (Tq)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-15 11:19:00 följande:
    Är nog olika där. Jag är man och skulle kunna bli ihop med en kvinna som legat med många män.
    Det är inte olika där, jag snackar inte människor som måste för att de inte har några andra valmöjligheter. 
  • Ascendere
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-15 11:19:00 följande:
    Jo det vet vi, fast det är väl inte en preferens utan snarare en brist på preferens?
    Inget illa ment men det låter så baserat på vad du beskriver i hundratals inlägg här på forumet. 
  • Anonym
    Anonym (T) skrev 2024-04-15 11:00:38 följande:

När man inte är i förhållande vill man ligga för att det är skönt. Så det är inte konstigt om man ligger med många då. Sedan är det kanske pinsamt att skryta på det sättet TS gör men att ifrågasätta varför man ligger runt är märkligt. Samma personer som ställer de frågorna till TS skulle inte uttrycka sig på samma sätt till en kvinna som låg runt. Det är också pinsamt.

Har man legat med 60 stycken vid 23 års ålder så är man slampig, oavsett kön.

Sen tycker jag ändå att det är äckligare med tjejer som ligger runt, fast det spelar ingen roll. Jag vill inte ha en manlig vandringspokal oavsett.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ascendere skrev 2024-04-15 11:28:38 följande:
    Jo det vet vi, fast det är väl inte en preferens utan snarare en brist på preferens?
    Inget illa ment men det låter så baserat på vad du beskriver i hundratals inlägg här på forumet. 
    Säger bara som jag tycker. Om jag gillar henne så kvittar det om hon haft få eller många. Min preferens är att hon är sexuell och att vi har kul ihop.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tq) skrev 2024-04-15 11:27:24 följande:
    Det är inte olika där, jag snackar inte människor som måste för att de inte har några andra valmöjligheter. 
    Jag tror det är olika. Tror det finns många män som tror att de kan ha ett seriöst förhållande med en kvinna som haft många, och att det kan hålla.
Svar på tråden Ragga på upptagna