Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Ragga på upptagna

Anonym (Hulken) skrev 2024-04-14 19:33:29 följande:
    nå fler som gör som mig?
    Jag stötte på ett par upptagna kvinnor, senast var 20 år sen. Skulle inte göra det nu.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Malin) skrev 2024-04-14 21:55:04 följande:

Nåja, det finns ju tjejer som inte har så höga krav och även kan hoppa i säng med en självupptagen skrytmåns.

Vad vill du med tråden, ha ovationer? Här uteblir deSkrattande

Jag kan bli lite impad och känna mig avundsjuk på män som får ligg sådär lätt. Jag önskar att jag också haft såna framgångar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Agda90 skrev 2024-04-15 10:24:45 följande:

Jaha en manlig slampa. 
    Inget att skryta om lille vän. Om ett år eller något är du uppe i 100+ och det ända du ökar chansen att få är könssjukdomar. 
    Må vara att du har utseendet "på din sida" men din personlighet är inte attraktivt för fem öre. 

Han är framgångsrik bland damerna, det måste man ändå medge. Och det anses ofta vara manligt och attraktivt, att en man är godkänd av andra kvinnor. En man som har svårt att få ligg anses inte vara lika manlig och attraktiv.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tq) skrev 2024-04-15 11:15:48 följande:
    Finns en ganska så enkelt förklaring till varför det är sådär.

De flesta kvinnor säger att de aldrig skulle kunna tänka sig att träffas med en oskuld. Och då vill dom träffa någon som TS då andra tjejer redan bevisat att han är "okej att vara med". 

Detsamma gäller inte för män, då män vet att det går inte att starta något nytt och hållbart med en som har legat med allt och alla.

Den mentalitet som kvinnor så lätt faller för i den här killen, är det de flesta män försöker att skydda sig ifrån.
    Är nog olika där. Jag är man och skulle kunna bli ihop med en kvinna som legat med många män.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ascendere skrev 2024-04-15 11:28:38 följande:
    Jo det vet vi, fast det är väl inte en preferens utan snarare en brist på preferens?
    Inget illa ment men det låter så baserat på vad du beskriver i hundratals inlägg här på forumet. 
    Säger bara som jag tycker. Om jag gillar henne så kvittar det om hon haft få eller många. Min preferens är att hon är sexuell och att vi har kul ihop.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tq) skrev 2024-04-15 11:27:24 följande:
    Det är inte olika där, jag snackar inte människor som måste för att de inte har några andra valmöjligheter. 
    Jag tror det är olika. Tror det finns många män som tror att de kan ha ett seriöst förhållande med en kvinna som haft många, och att det kan hålla.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ascendere skrev 2024-04-15 11:49:43 följande:
    Ja det kanske kvittar för dig, men frågan är om det gör det för henne i längden, eller om en kvinna med många älskare i bageget är mer benägen att tröttna då hon är van vid nya älskare med viss frekvens. 
    Svårt att veta. Är nog individuellt.
Svar på tråden Ragga på upptagna