• Anonym (Hulken)

Ragga på upptagna

HjärtaHjärtaHjärtaGo kväll 

Ung grabb på 23 här Skrattande
    Inte för att skryta så får jag typ de jag kollar på, bra kropp ser bra ut och 188 lång.

Men har på senaste tiden börjat ragga på upptagna tjejer har saknat att jagat å få nej. Har knappt fått motstånd innan inte många nej i livet.

men tro inte att jag har legat med 1000tals nu Oskyldig är väl upp mot 60
    Har haft två länge förhållande sedan 17 års ålder. Varit singel i 1,5 år och tycker om mitt liv nu stadigt letar jag sen.

Nu all kredd till er som har förhållande 
    får många nej och de triggar mig

av typ 20 tjejer jag har försökt med så har 5 kommit till mig, allt från krogen till Instagram 
    Om nån kille skulle bli arg så är jag inte rädd

nå fler som gör som mig?
    Kommer få mycket hat men all kärlek börjar med bråk Hjärta
  • Svar på tråden Ragga på upptagna
  • Anonym vacker

Men varför vill du ligga med så många. Vad är ditt mål?😂
    Vad vill du uppnå?

• Anonym (A)
    Anonym vacker skrev 2024-04-14 20:26:58 följande:

Vad vill du uppnå?

Det undrar jag med, varför?
  • Anonym (Hulken)
    Anonym vacker skrev 2024-04-14 20:26:58 följande:

Vad vill du uppnå?

Svårt att säga nej Drömmer Blivit hemsläpad av tjejer typ haha
    Skämt å sida Sex är skönt  vill inte ha stadigt än då blir det nån nytt i bland 

Men har väl tröttnat på det och därför söker mig till upptagna. Vill ha jakten för att få till det å tro mig är inte ute att avslöja deras träff med mig .
  • Anonym (Malin)

Nåja, det finns ju tjejer som inte har så höga krav och även kan hoppa i säng med en självupptagen skrytmåns.

Vad vill du med tråden, ha ovationer? Här uteblir deSkrattande

• Träkatt

Baserat på vad du skriver och hur du skriver, så är jag övertygad om sanningen är raka motsatsen.

Mitt råd är att slutet trolla och fantisera på internet, gå klart skolan och skaffa dig ett jobb så kommer allt bli bra även för dig. 

Lycka till 

• Anonym (Snickarn)

Legat med 60 och ingen har varit så nöjd så de velat stanna...

• Agda90

Jaha en manlig slampa. 
    Inget att skryta om lille vän. Om ett år eller något är du uppe i 100+ och det ända du ökar chansen att få är könssjukdomar. 
    Må vara att du har utseendet "på din sida" men din personlighet är inte attraktivt för fem öre. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hulken) skrev 2024-04-14 19:33:29 följande:
    nå fler som gör som mig?
    Jag stötte på ett par upptagna kvinnor, senast var 20 år sen. Skulle inte göra det nu.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Malin) skrev 2024-04-14 21:55:04 följande:

Nåja, det finns ju tjejer som inte har så höga krav och även kan hoppa i säng med en självupptagen skrytmåns.

Vad vill du med tråden, ha ovationer? Här uteblir deSkrattande

Jag kan bli lite impad och känna mig avundsjuk på män som får ligg sådär lätt. Jag önskar att jag också haft såna framgångar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Agda90 skrev 2024-04-15 10:24:45 följande:

Jaha en manlig slampa. 
    Inget att skryta om lille vän. Om ett år eller något är du uppe i 100+ och det ända du ökar chansen att få är könssjukdomar. 
    Må vara att du har utseendet "på din sida" men din personlighet är inte attraktivt för fem öre. 

Han är framgångsrik bland damerna, det måste man ändå medge. Och det anses ofta vara manligt och attraktivt, att en man är godkänd av andra kvinnor. En man som har svårt att få ligg anses inte vara lika manlig och attraktiv.
Svar på tråden Ragga på upptagna