Är det här medelålderskrisen?
Jag har varit ensamstående på heltid med mitt barn och gått igenom flera svåra händelser. Det har inte funnits tid att reflektera över mig själv och livet.
Nu är mitt barn snart 20 och det känns som om åren bara försvann.
På senare tid har minnen och tankar om hur livet hade kunnat bli, mina felbeslut, avgörande ögonblick som jag missade och besvikelser bara sköljt över mig.
Mitt barn är det bästa som hänt mig och jag har älskat att vara mamma (det gör jag förstås fortfarande). Jag önskar att jag hade fått fler barn men det fanns ingen tid för mig att träffa någon och bilda en ny familj.
Nu ser jag allt så klart. Karriären jag fick ge upp, alla chanser jag missade.
Jag drömmer inte om att vara ung igen eller en ungdomlig livsstil, klassikern när en del får en medelålderskris. Det är bara som en stor sorg och minnen som gör ont.
Hur ska jag ta mig ur det här? Jag vill inte fastna i ältande. Mitt liv är väl ändå ok. Jag har ett kul jobb och vänner. Jag brukar vara bra på att tänka positivt, annars hade jag gått under, men nu är det så svårt.
Kanske är det en begynnande depression. Jag vet inte. Jag är 51 och har antagligen en del år kvar men hur ska jag orka när det känns så här?
Är det någon som känner igen sig eller har något råd?