Inlägg från: Anonym (Nej!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej!)

Fortsätta ta kontakt eller inte

Gammelsmurf25 skrev 2024-04-09 13:06:35 följande:
    Ja, det är väl det man är, eller?
    Men med meddelande som "du är jättefin" och en gråtande gubbe för att hon inte har tid säger ju helt tvärt emot det du påstår. Så intresset finns ju. Annars hade inte kvällen varit som den blev. Var hon ute efter ett ligg bara så hade vi legat.
    Fast nej, bara nej. Man kan svepas med i stunden, men sedan nyktrar man till nästa dag. Du bör inte fortsätta kontakta henne. Absolut inte. Hon har sagt sitt. Släpp det. Hon vet var du finns om hon ångrar sig.
  • Anonym (Nej!)
    Gammelsmurf25 skrev 2024-04-09 15:42:03 följande:

Nej, självklart vet jag inte det. Men jag vet att jag inte är en idiot och jag vet att jag aldrig uppför mig på ett sådant sätt.

Du tillför absolut noll och inget. Du vill bara verka "tuffa killen" (jag förmodar att du är en sådan). Jag vet absolut inte vad hon tycker, bara vad hon skrivit och förmedlat, som definitivt inte innefattar det du vill påskina. 

För, tänk, det kan ju vara så att hon vill ses, men just nu passar det inte in i hennes övriga liv. Eller?

Ja, då passar det inte i hennes liv, så varför fortsätta kontakta henne? Det är aldrig bra att hålla på så.

Svar på tråden Fortsätta ta kontakt eller inte