Tjejer som stirrar på än.
Buster88 skrev 2024-04-08 09:05:21 följande:
Ja jag vet att jag ser väldigt bra ut. Därför jag blir fundersam att tjejer beter sig konstigt runt mig.Istället för att spendera timmar eller dagar för att leta efter mera tecken på intresse, så går det snabbare om du lär dig hur det är man byter nummer och frågar ut personen lite senare.
Nu letar du efter intresse, du ser ett tecken på intresse så som att hon blir glad och tycker det är trevligt att snacka med dig. Sedan går det några dagar och så letar du ännu mera tecken på intresse..
Det är en konstant loop, där du ser minsta detalj som ett tecken på minskat eller höjt intresse.
Det lättaste sättet att komma förbi det här.. Det är att lära dig fråga ut henne..
Låt säga att du får ett avslag.. Kvinnan som är fascinerad av dig råkar ha en kille.. Vad bra, då kan du släppa det, och behöver inte gå runt och känna dig konstig bland folk eller slösa någon tid på att fundera mer på henne.
Du är för osäker på om någon är intresserad av dig. Detta löser du bäst igenom att agera på alla tecken på intresse. Sen kanske hälften av de skiter sig. Men det är så det går till när man frågar ut folk och vill lära känna någon. Och det är bättre att få ett rakt nej och veta att man hade fel än att leva i den där ovisheten.