• Tobben

Spelar antalet sexpartners någon roll?

enola skrev 2024-04-06 09:43:16 följande:
    Är män som legat med över 20 också horor, eller gäller det bara kvinnor?
    Självklärt räknas även männen som horor/slampor.
    Detta borde alltid anges i presentationer på dejtingsidor/appar. Exakta antalet partners är inte nödvändigt att ange, men huruvida man är en slampa eller inte borde tydligt framgå.
    Hur man är i övrigt spelar ju egentligen ingen roll, det är bara ens sexuella historia som avgör.
  • Tobben
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-06 12:02:54 följande:
    Det säger mycket om ens personlighet har jag läst här. I alla fall om man är man och oskuld. Såna män borde kanske ha en märkning på dejtsidor, så att kvinnor kan välja bort honom, och istället hitta riktiga män.
    Där har du fel. Antingen är man en slampa, eller så är man inte det. Resten är oviktigt.
  • Tobben

Det är mer intressant hur bra vi tycker om varandra och hur intresserad hon är av att ha ett rikt sexliv med mig än om hon har haft 5, 50 eller 500 sexpartners.
    Skulle hon ha haft 5000 sexpartners skulle jag kanske börja fundera om hon mått väldigt dåligt tidigare i livet. Men det är absolut inget jag skulle välja bort en tjej för.
    Jag hade själv en trasslig uppväxt och förstår att man kan hamna snett ibland.
    Det är den person hon är idag som avgör om jag vill vara med henne, inte vilken person hon var för 10, 20 eller 40 år sedan.

• Tobben
    Anonym (Vår) skrev 2024-04-07 21:48:23 följande:
    Så klokt och fint skrivet av dig
    Tack :)
  • Tobben
    Anonym (Helena) skrev 2024-04-11 18:22:40 följande:
    I min ungdom kallades sådana människor för vandringspokal vs häradsbetäckare.
    Inget vidare rykte att ha.
    Har det verkligen något att göra med hur personen är idag?
    När jag gick gymnasiet var det populärt att röka, särskilt på fest.
    Är de som rökte då vidriga personer även idag?
  • Tobben
    Anonym (Helena) skrev 2024-04-12 11:51:49 följande:
    Jo det har det, definitivt.

Dt vimlar av tjejer/kvinnor som haft hans kuk i sig. Hur attraktivt är det på en skala? För mig hamnar det på minussidan.

Om han rökte på högstadiet "drabbade" ingen annan än honom själv.

Vi finns, som tycker att det är avtändande med en ev partner som haft en massa olika sexpartners. Jag vill inte ha en sån man.
    Vill inte ha en man som tror sig vara guds underverk och ska bevisa sig själv i sängen heller. 

Min man måste vara mjuk och kärleksfull och inte vara ute efter akrobatiska konster i sänghalmen. Kalla mig gärna för tråkig, det kan jag bjuda på. Men jag är en vanlijkvinna och vill ha en vaniljman, annars är jag helt ärligt hellre själv.

Jag behöver inte sex för sexets skull. Sex utan kärlek är totalt värdelöst.
    En person som rökte på högstadiet kan alltså inte vara mjuk och kärleksfull 20 år senare?
  • Tobben
    Anonym (jag) skrev 2024-04-12 11:44:27 följande:
    Behöver inte vara så men risken är ju betydligt större än med en person som aldrig gjort så och varför utsätta sig för den risken öht?

Om du får höra att en potentiell partner kan vara pundare, inleder du en relation med personen ändå och hoppas på det bästa eller väljer du hellre någon som det inte finns såna frågetecken kring?
    Jag kanske är annorlunda då som inte har något problem med människors eventulla trassel i det förflutna.
  • Tobben
    Anonym (Tjej) skrev 2024-04-13 23:24:56 följande:

Ja, såklart det spelar roll, som en väldigt svartsjuk tjej så spelar det mycket roll speciellt om han pratar om det framför mig eller har nån kontakt med dom. Jag vill inte ha sex me en som har varit inne i varje hål, då fattar man att en sån person knullar vem som. gäller samma för tjejer.

Du borde sluta att vara så svartsjuk och välja vettigare pojkvänner.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?