Anonym (borderlina) skrev 2024-04-10 10:33:51 följande:
Jag tror att ett högt antal sexpartners göt det svårt att knyta an till en man sexuellt och sex riskerar bli kärlekslöst och mekaniskt. Är så tacksam att det inte blivit så för mig.
Jag tror även antalet sexpartners och sjuka destruktiva saker som gangbangs, bli utlånad, dp och fisting riskerar riskerar att göra att romantiskt sex med rätt man inte ger något. Jag är så tacksam att det inte blivit så för mig.
Jag tänkte ofta på det under och efter sådana saker att nu har jag förstört mig för rätt man i framtiden. Jag kommer inte uppskatta honom och han kommer inte älska mig, jag har förstört det. Är så tacksam att det inte blev så.
Varför måste det bli så? Om det inte blivit så för dig (och inte för mig) så är det väl inget som säger att det riskerar det för andra.
Jag hade kärlekslöst och mekaniskt sex med min andra sexpartner i livet.
Men nr 30+ som jag älskade av hela mitt hjärta och lite till fanns det inget känslobortfall alls. Vi ÄLSKADE med varandra, inte knullade (fast ibland vill man bli ordentligt påsatt också).
Det KAN bli så, men BEHÖVER absolut inte det. Det beror ju på varför man har sex, oavsett om det är nr 1 eller 54.