Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Jag har bara legat en gång. Om jag träffar en kvinna så kvittar det om hon har legat med 2 eller 22.
    Jag dömer inte på det sättet. Det viktiga är hur det känns mellan henne och mig.
    Däremot så vet jag att många kvinnor skulle döma mig. Jag fick t ex nobben av en tjej för att jag var oskuld. Jag skulle aldrig ha nobbat en tjej av den anledningen.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Varför) skrev 2024-04-05 19:42:13 följande:
    Varför har du ett behov av att nämna antal sexpartner för eventuell dejt? Jag förstår inte. Har aldrig kommit på tal, jag har dejtat en hel del. Har aldrig fått frågan om hur erfaren jag är, eller frågat hur erfaren mannen är. Aldrig. då har jag säkert träffat +20 kanske närmare män från tinder/annan dejting site när jag varit singel (förtydligande; dejt INTE knull)
    Många kvinnor vet antalet så antingen så frågar hon mannen hon träffar, eller så berättar han. Många säger att de inte frågar, men många säger att de vet hur många han legat med.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2024-04-05 19:56:01 följande:

Nej, hur många personer min partner legat med spelar ingen roll alls. Har varit med personer som varit oskulder eller haft få partner och personer som legat runt med halva stan. 

Jag har inte hittat något mönster kring hur bra de har varit i sängen kopplat till antalet sexpartners. Generellt har väl de som haft många partners haft ett annat game/sexuell aura kring sig, det är väl därför de kunnat ligga runt så mycket också. Men har varit med personer som varit oskulder och haft riktigt härligt sex där med så tänker att det i vanlig ordning handlar om personkemi där i sänghalmen.

Tänker också så. Man önskar att fler kvinnor tänkte så.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Peterheter skrev 2024-04-05 20:06:31 följande:

Det spelar betydligt större roll för män. Få män vill ha en hora som legat runt med 20+ män.

Jag skulle inte ha nåt emot det. Kan t o m tända lite på det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Slampa) skrev 2024-04-05 20:44:01 följande:
    Diskuterade i en tråd för ett tag sedan också, där han sa sig gilla "slampor". Men enligt honom så är det inget fel att kalla en kvinna för slampa eller slampig.

(Nej, har inte sparat tråden för blev så upprörd, men var en tråd om slampiga tjejer i alla fall)
    Ja, jag har inget emot kvinnor som legat med många. Såna som andra kallar för slampor. Jag ser inte ner på kvinnor som gillar sex och haft många. Läst om kvinnor som gillar att höra grejer i sängen, som tänder dom just där och då. Betyder inte att man går omkring och säger samma till henne sen. Om vi går runt på IKEA t ex, så skulle jag inte säga samma till henne som jag gjorde när vi hade sex, och hon skulle nog inte vilja höra samma som hon ville när vi hade sex. Finns en tid och plats för allt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (martin92) skrev 2024-04-06 09:24:58 följande:

Det är alltid kul att ligga med en ung oskuld förstås men annars spelar antal sexpartners inte särskilt stor roll för mig. Det är ingen nämnvärd skillnad generellt sett mellan en tjej som bara legat med tio killar jämfört med någon som legat med flera hundra i min erfarenhet. 

Jag tyckte själv jag var bra första gången, och då var jag 35. Jag borde ha kommit på 2 sekunder. Hon tyckte också jag var bra, så vi sågs en andra gång och hade sex då också.
    Dock så fick jag nobben av en tjej innan henne, och jag tror det är vanligare att kvinnor tycker det är viktigt att mannen har legat med kvinnor tidigare. Vanligare att de ratar oskulder. Det anses vara omanligt och avtändande.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-06 09:30:54 följande:
    Jag tyckte själv jag var bra första gången, och då var jag 35. Jag borde ha kommit på 2 sekunder. Hon tyckte också jag var bra, så vi sågs en andra gång och hade sex då också.
    Dock så fick jag nobben av en tjej innan henne, och jag tror det är vanligare att kvinnor tycker det är viktigt att mannen har legat med kvinnor tidigare. Vanligare att de ratar oskulder. Det anses vara omanligt och avtändande.
    Jag blev nobbad för att jag var oskuld alltså.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tobben skrev 2024-04-06 11:46:29 följande:
    Självklärt räknas även männen som horor/slampor.
    Detta borde alltid anges i presentationer på dejtingsidor/appar. Exakta antalet partners är inte nödvändigt att ange, men huruvida man är en slampa eller inte borde tydligt framgå.
    Hur man är i övrigt spelar ju egentligen ingen roll, det är bara ens sexuella historia som avgör.
    Det säger mycket om ens personlighet har jag läst här. I alla fall om man är man och oskuld. Såna män borde kanske ha en märkning på dejtsidor, så att kvinnor kan välja bort honom, och istället hitta riktiga män.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tobben skrev 2024-04-06 11:46:29 följande:
    Självklärt räknas även männen som horor/slampor.
    Detta borde alltid anges i presentationer på dejtingsidor/appar. Exakta antalet partners är inte nödvändigt att ange, men huruvida man är en slampa eller inte borde tydligt framgå.
    Hur man är i övrigt spelar ju egentligen ingen roll, det är bara ens sexuella historia som avgör.
    Tjejen som nobbade mig för att jag var oskuld, vi hade pratat ett tag och tänkte ses. Tills hon fick veta det. Minns hon sa "jag vill ha en kille som har haft sex"
    Det är det viktigaste.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-06 12:04:25 följande:
    Tjejen som nobbade mig för att jag var oskuld, vi hade pratat ett tag och tänkte ses. Tills hon fick veta det. Minns hon sa "jag vill ha en kille som har haft sex"
    Det är det viktigaste.
    Min teori är att hon ville maxa chanserna att det skulle bli bra sex. Och en man som haft framgång bland damerna och satt på damer måste ju vara bättre än en man som inte har lyckats än. Han måste vara en nitlott.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?