Inlägg från: Anonym (Varför) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-05 19:35:29 följande:

Jag har bara legat en gång. Om jag träffar en kvinna så kvittar det om hon har legat med 2 eller 22.
    Jag dömer inte på det sättet. Det viktiga är hur det känns mellan henne och mig.
    Däremot så vet jag att många kvinnor skulle döma mig. Jag fick t ex nobben av en tjej för att jag var oskuld. Jag skulle aldrig ha nobbat en tjej av den anledningen.

Varför har du ett behov av att nämna antal sexpartner för eventuell dejt? Jag förstår inte. Har aldrig kommit på tal, jag har dejtat en hel del. Har aldrig fått frågan om hur erfaren jag är, eller frågat hur erfaren mannen är. Aldrig. då har jag säkert träffat +20 kanske närmare män från tinder/annan dejting site när jag varit singel (förtydligande; dejt INTE knull)
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-05 19:46:57 följande:
    Många kvinnor vet antalet så antingen så frågar hon mannen hon träffar, eller så berättar han. Många säger att de inte frågar, men många säger att de vet hur många han legat med.
    nej, det hör inte till vanligheten att berätta eller fråga antal sexpartners. Det är inte relevant. Aldrig fått frågan eller ställt frågan. Frågade min sambo nu om han fått frågan någonsin och han låter hälsa ?aldrig frågat eller blivit frågad?
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?