Inlägg från: Anonym (Elisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elisa)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Nej, hur många personer min partner legat med spelar ingen roll alls. Har varit med personer som varit oskulder eller haft få partner och personer som legat runt med halva stan. 

Jag har inte hittat något mönster kring hur bra de har varit i sängen kopplat till antalet sexpartners. Generellt har väl de som haft många partners haft ett annat game/sexuell aura kring sig, det är väl därför de kunnat ligga runt så mycket också. Men har varit med personer som varit oskulder och haft riktigt härligt sex där med så tänker att det i vanlig ordning handlar om personkemi där i sänghalmen.

• Anonym (Elisa)
    Gurksoppa skrev 2024-04-05 20:19:43 följande:
    Kolla här kaffedraken. Här tänder du på kvinnor som annan man kallar för hora. Är hora ett fint namn på kvinnor? är det begrepp som är OK att nyttja om du respekterar kvinnor som du påstår, så himla godhjärtad
    Men alltså herregud! Ibland bara tröttnar jag på det här drevet mot Kaffedraken, han har ju inte sagt något om hora utan att han kan tända på tjejer som har legat med många. Om det är någon du ska citera och ifrågasätta så är det väl personen som sa hora?
  • Anonym (Elisa)
    Gurksoppa skrev 2024-04-05 20:38:22 följande:
    om nu kaffedraken haft en bra kvinnosyn borde väl han sagt emot? Eller hur? 🤡
    Han sa ju emot? Han sa att han tvärtom kunde tända på tjejer som legat med många? Du menar varför han inte agerade polis i tråden och ifrågasatte att ordet hora användes? Varför gjorde du inte det själv, du som verkar vara så jävla snabb på att agera PK och rätta andra? Men det kanske bara är vissa personer som det är kul att rätta och dyka på? 👹
  • Anonym (Elisa)
    Gurksoppa skrev 2024-04-05 21:39:21 följande:
    jag menar att han hycklar, i x antal trådar säger han att han inte dömer kvinnor eller generaliserar. Att han är snäll mot kvinnor. Så det är lite ironiskt att en man som påstår sig vara snäll mot kvinnor inte står upp för kvinnor. Respekterar kvinnor. Om man nu ska påstå sig vara så godhjärtad. Eller hur? eller är man en god människa bara genom att säga det? Inte genom att agera som en? 😂 så ja, jag rättar gärna denna individ som inte kan förstå sin egen dubbelmoral. För att då kanske poletten trillar ner att han inte är så god som han vill se sig själv vara, några mer frågor på det? Ska jag poppa popcorn?
    Om du nu tycker att han är så oskön är det ju väldigt intressant att du väljer att läsa x antal av hans trådar och följer honom här på forumet. Du vet att man kan sluta va? Poppa du dina popcorn, du är precis som den där kollegan som alltid sitter knäpptyst på fikarasten tills någon råkar säga fel eller tappar ett glas, då är du/ni snabba på att agera och fälla trista kommentarer.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?