Inlägg från: Anonym (Helena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helena)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Divide and you Will win skrev 2024-04-05 18:55:26 följande:

Promiskuitet förknippas med Otroghet. Det finns forskning som visar detta

Så tänker jag också.
    Jag vill inte ha en häradsbetäckare när jag själv varit sparsam med sexpartners.
  • Anonym (Helena)
    enola skrev 2024-04-06 09:43:16 följande:
    Är män som legat med över 20 också horor, eller gäller det bara kvinnor?
    De är häradsbetäckare. Inget man vill dela säng med.
  • Anonym (Helena)

Om man, som jag, värderar sex högt som det ultimata när man älskar en annan människa... då väljer man inte en partner som knullat runt.

Det vackraste och heligaste man kan ge varandra, ska inte ha slängts som pärlor för svin.
    Då är det kört innan det ens har börjat.

• Anonym (Helena)
    Anonym (Kan inte bry mig mindre) skrev 2024-04-08 22:33:39 följande:
    Och om hon hade en period i sin ungdom med tillfälliga förbindelser men sen ändrat sig och slutat med det innan ni träffades, då ska du ändå döma henne för hennes tidugare liv även fadt värderingar ändrats? För mig är det ett rätt trist beteende. 
    Fast hur personen du citerade dömer har inte med dig att göra.
    Kaka söker maka, det är inte svårare än så.

Ni som legat runt bryr er inte, vi som inte gjort det kanske bryr oss. Låt oss göra det då!
    Du lider inte av att jag dissar runtknullare. 
  • Anonym (Helena)
    Anonym (LL) skrev 2024-04-09 11:45:46 följande:

Bryr mig verkligen inte. Fråga inte om du inte vill veta, tänker jag. Om någon frågar och jag svarar ärligt får den vara beredd på svaret och hacka i sig det. Har den personen problem med det så är det inte mitt problem. 

Fast gillar du verkligen personen och den säger tack och hej så blir det ditt problem.

Sen förstår jag eg inte varför man frågar om sånt, dock om jag får veta så säger jag nej tack till någon som haft för många sexpartners.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Miss L) skrev 2024-04-09 12:56:17 följande:
    I ett tidigare förhållande var jag dum nog att fråga och svaret jag fick var att
    hann inte hade någon aning,  kanske 50-60 st .
    Han var då 28 år och svaret tog hårt måste jag säga.
    Det var inte därför det tog slut men jag hade väldigt svårt att släppa tanken.
    Oj, jag hade gått på fläcken.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-09 19:39:05 följande:
    Jag vill ha en partner som ser på relationer och en partner som något unikt och värdefullt, inte som bara en till köttbit i mängden.
    Exakt, precis så.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Kan inte bry mig mindre) skrev 2024-04-09 18:47:47 följande:
    Varför? Vari ligger felet?
    Det har nog framgått av allt jag skrivit i tråden.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Kan inte bry mig mindre) skrev 2024-04-09 18:46:52 följande:
    Nej, det blir inte mitt problem om den andre ställer en fråga den kanske inte kommer att gilla svaret på. Det ligger enkom hos den andre personen. 

Att du (och många andra) inte verkar kunna se förbi antalet sexpartners och se personen istället gör mig ledsen. 

Och nej, jag har inte haft många sexpartners (under 10, är 45+), så jag är inte ett dugg påverkad av det hela. 
    Det blir ditt problem för att personen lämnar dig.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-11 16:55:36 följande:
    Inte riktigt, personligen struntar jag i vad personen kände när den knullade, om det var av renaste kärlek, intimt eller bara hobbyknullande för att få tiden att gå. Det enda jag bryr mig om är krassa, praktiska argument. 

Kommer jag matcha med en sån person?
    Klarar en person som knullat 200+ personer öht av ett lång förhållande?
    Hur ser en sån person på relationer och synkar det med min syn på det?
    Hur ser en sån person på exklusivitet?
    Går en sån person att lita på i en exklusiv relation?

Och personligen tycker jag att risken för att en sån persons syn på relationer/exklusivitet inte riktigt sammanfaller med min är så hög att det inte är värt det.
    200... för mig går nog gränsen (om jag av någon anledning skulle få veta) vid 25.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-11 17:53:49 följande:
    haha, ja, för mig med, ville vara övertydlig, det här är ju ändå FL och har man inte haft minst 2 orgier, ons plus knullat sina 5 kk och pojkvän/flickvän, helst samtidigt senaste veckorna så är ju man ju helknäpp och skitkonstig.
    Ok, ja du dem hade jag inte ens tagit i med tång.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-11 17:58:01 följande:
    Alla kanske inte anser man måste ha känslor för att ha sex utan ghåller isär dem? Personligen tycker jag alla får göra som de vill så länge man inte förväntar sig att alla ska vara ok med det. Vill man pippa hejdlöst så gör det, men då får man ju oxå acceptera att andra kanske inte vill ha en relation med en senare. Alla får helt enkelt leva med konsekvenserna av sina val på både gott och ont.
    I min ungdom kallades sådana människor för vandringspokal vs häradsbetäckare.
    Inget vidare rykte att ha.
  • Anonym (Helena)
    Tobben skrev 2024-04-11 18:54:58 följande:
    Har det verkligen något att göra med hur personen är idag?
    När jag gick gymnasiet var det populärt att röka, särskilt på fest.
    Är de som rökte då vidriga personer även idag?
    Skulle säga att det helt enkelt inte är jämförbart.
  • Anonym (Helena)
    Tobben skrev 2024-04-11 18:54:58 följande:
    Har det verkligen något att göra med hur personen är idag?
    När jag gick gymnasiet var det populärt att röka, särskilt på fest.
    Är de som rökte då vidriga personer även idag?
    Jo det har det, definitivt.

Dt vimlar av tjejer/kvinnor som haft hans kuk i sig. Hur attraktivt är det på en skala? För mig hamnar det på minussidan.

Om han rökte på högstadiet "drabbade" ingen annan än honom själv.

Vi finns, som tycker att det är avtändande med en ev partner som haft en massa olika sexpartners. Jag vill inte ha en sån man.
    Vill inte ha en man som tror sig vara guds underverk och ska bevisa sig själv i sängen heller. 

Min man måste vara mjuk och kärleksfull och inte vara ute efter akrobatiska konster i sänghalmen. Kalla mig gärna för tråkig, det kan jag bjuda på. Men jag är en vanlijkvinna och vill ha en vaniljman, annars är jag helt ärligt hellre själv.

Jag behöver inte sex för sexets skull. Sex utan kärlek är totalt värdelöst.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?