Sexiga underkläder
Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på???
Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?
Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på???
Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?
Var ju väldigt aktiv på slutet av 80 och början på 90-talet 80-talet var mycket bodies med knäppning i grenen .Öppnades med fördel med tänderna vid slickning.
90-tal med ny kvinna - mycket olika raffset med strumpor och höfthållare. Så snyggt på en vacker kvinna.
00- talet med en kvinna som var totalt ointresserad av underkläder trots försök.
Efter det en kvinna som i början hade höfthållare, riktiga strumpor och inga trosor under kjol eller känning. Har tyvärr gått över. Får dock ibland en s.k tuttblus med push-up och urringning. Me like!
Jag personligen älskar allt med spets, lite genomskinligt, dekorerat/ornamenterat osv. Min partner är bekväm av sig till vardags så signalen blir tydlig. Härligt att se henne klä på sig sexiga underkläder innan vi ska gå på fest t ex, veta att de finns där under presentinslagningen. Jag är programmerad att gå igång på stay ups eller strumpeband också, men det är för obekvämt för att min partner nånsin ska ha det haha.
Viktigast tror jag ändå som fler säger är att man är bekväm (eller i alla fall medvetet obekväm) och själv känner sig sexig, det kommer man väldigt långt med.
Vore det inte bättre att gå in på en vanlig underklädesbutik och fråga?
Spets är snyggt, gärna svart för min del.
Korsett, stayups eller strumpor med hållare är sexigt.
Men annars tycker jag underkläder är ganska överskattat, hon är sexigare utan.
Spets är snyggt, gärna svart för min del.
Korsett, stayups eller strumpor med hållare är sexigt.
Men annars tycker jag underkläder är ganska överskattat, hon är sexigare utan.
Jag brukar hitta underkläder på Hunkemöller. Min man uppskattar det varje gång.
Jag brukar hitta underkläder på Hunkemöller. Min man uppskattar det varje gång.
De har fina färger där nu inför sommaren, pastell och lite mer glada toner. Tycker det är vackrare med ljusa färger än de mer klassiska.
Svarta eller beigefärgade underkläder ser så trist och dystert ut, särskilt svarta som bara gör en blek. Aldrig gillat svart, är ju en begravningsfärg.
De har fina färger där nu inför sommaren, pastell och lite mer glada toner. Tycker det är vackrare med ljusa färger än de mer klassiska.
Svarta eller beigefärgade underkläder ser så trist och dystert ut, särskilt svarta som bara gör en blek. Aldrig gillat svart, är ju en begravningsfärg.
Vad jag går igång på är väl rätt så ointressant, det är ju inte mig du ska överraska. Ta på dig något som du själv känner dig snygg och sexig i.
Vad kul, grattis till honom. Det är en högst personlig fråga om tycke och smak. Jag tänder på att min fru ofta bär ?cleana? underkläder i tunn, lätt genomskinlig mesh. Både hemma och vid andra tillfällen. Inget vulgärt men väldigt sexigt