Sexiga underkläder
Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på???
Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?
Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på???
Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?
Fisknät med öppen gren-alla dagar i veckan! 🤗
Första frågan en kvinna bör ställa sig är om hon har en tutt-man eller en rump-man.
En tutt-man gillar ofta BH med halvkupa eller underbustkorsett. Vill man närma sig bondagescenen så ge honom ett par nipple clamps eller lite klädsamt svart rep att leka med.
Rumpmannen kan vara svag för genomskinligt eller kort som just avslöjar nedre delen av rumpan, fina träningstights, booty shorts eller string.
Sen finns det även ben-män men jag har själv aldrig haft en sådan, de är mer sällsynta. Fina tunna strumpor och lite klack uppskattas dock av många.
Jag skulle absolut välja stringtrosor. Kanske med hög midja, gärna spets och transparent. Lycko din man!
Det beror så mycket på vilken typ kvinna du är och anledningen.
Väldig olika.
Dominant anledning - wetlook svart eller rött. Snygg tight korsett string och stövlar med höga klackar.
Feminint - snygg balconette BH, brasilian trosor med spets matchande strumpor och höga klackar.
men det som mest sexig. Ingenting under en snygg kjol.
Bara jag som gillar en hederlig body? och stayups på det,,Oeerhört upphetsande att knäppa upp bodyn i grenen med tänderna
Bara jag som gillar en hederlig body? och stayups på det,,Oeerhört upphetsande att knäppa upp bodyn i grenen med tänderna //
Bara jag som gillar en hederlig body? och stayups på det,,Oeerhört upphetsande att knäppa upp bodyn i grenen med tänderna
Är det relevant vad andra män tycker? Det är ju din karl som ska få se dem. Har du ingen koll på vad din egen man tycker om?