Sexiga underkläder
Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på???
Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?
Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på???
Vore det inte bättre att gå in på en vanlig underklädesbutik och fråga?
Olika på olika kroppar ! :)
Vita spetsar, strävt över mjuk hud.
Olika på olika kroppar ! :)
Lounge underwear är supersnyggt :)
Bhlös under ett enkelt linne med en sloggi tai till nertill utan spets. Man anar vad som finns under både uppe och nertill och inte en massa spets och annat som tar fokus från kvinnan där under.
Men modebranschen är duktig på att skapa behov och det är hela tiden nått nytt som är det som är inne just nu...
Något lite genomskinligt upptill utan BH, stringtrosor i spets och nätmönstrade stay-ups med en kort-kort kjol.
Vore det inte bättre att gå in på en vanlig underklädesbutik och fråga?
Det handlar väl om att du ska känna dig bekväm och sexig i dem så vad andra män tycker är ju tämligen oviktigt. Känner du dig sexig kommer din man se dig som sexig.
Känner du dig som en kassler i någon snörvariant så utstrålar du liksom bara pannkaka och då är ett par maxitrosor i bomull kanske bättre och sexigare på dig.
Trivs du inte i string så ska ju inte just du ha det även om massa män här ev tycker att det är sexigt.
Sedan hänger det otroligt mycket på vad du har för kroppstyp, kupstorlek osv.