Era värsta dejter
Jag är mer inne på att ses snabbt istället för en massa chattande i evighet.
Hade stämt lunchdejt med en kille i stan som på bilderna såg helt ok ut och det han hade skrivit var väl inte direkt avskräckande.
När han kom runt knuten till vår mötesplats fick jag mest lust att springa skrikandes därifrån...
Bilderna var photoshoppade så både tjocklek på håret och magen hade definitivt ändrat sig...
Och han hade missat att informera om den lilla detaljen att han även var körkortslös sjukpensionär.
Jag söker en person med aktiv livsstil som är intresserad av att hänga med på saker och ting och hur han hade trott att han ens skulle kunna komma och hälsa på mig - boendes på mindre ort, utan körkort och bil var en gåta det med.
Under hela lunchen kände jag mig som hans personliga assistent snarare än en dejt och jag betalade för bådas lunch och tackade sedan nej till att följa med och se på hans lägenhet...
Självklart synd om honom, men om vi nu ska prata om ligor i dejtingsammanhang så är jag definitivt i en helt annan liga än honom och han borde nog sökt i sin egen och avböjt dejt med mig...