• Anonym (ellie)

Era värsta dejter

Är lite nyfiken på era värsta dejter. Jag kan börja själv:

Efter att ha prata några veckor med en kille som bodde 20 mil från mej bestämde vi oss för att ses IRL halvvägs. Väl på plats kändes det bra. Han såg ut som på korten och verkade trevlig så vi åker ner till hamnen där han bjuder på lunch. So far so good. Men under lunchen börjar han berätta om sina sexuella erfarenheter, om tjejen som hade dålig hygien när han skulle slicka henne så han spydde, tjejer som sugit av honom och var så dåliga så han slaknade, tjejen han hade analsex med och när han drog ut den var den full med bajs. I take med hans berättelser blev jag mer och mer ointresserad och funderad på vad jag skulle säga för att kunna gå därifrån så fort som möjligt. Då vräker han ur sej att jag inte riktigt är hans typ så nåt förhållande är inte aktuellt men om jag är sugen på honom så har han en pläd i bilen så kan vi åka ut i skogen och ha sex!!!!! Det hade jag ingen som helst lust med så han skjutsade mej till stationen och där och då bestämde jag mej för att inte dejta på ett tag. Snacka om bottendejt!!

• Svar på tråden Era värsta dejter
  • Anonym (Tjej)

Skulle träffa en riktig hårdrockskille när jag var i tidiga 20 års ålder. skitsnygg på bilden med långt hår osv 
    Kom dit och det visade sig att bilden var minst 20 år gammal. långt hår hade han visserligen men bara på sidorna. Resten var flint. Plus att han var kortare än mig o jag är ändå bara 1.67
    Åkte hem o drömde mardrömmar om honom att han bröt sig in i min lgh 
    haha 

• Anonym (Långnäsa)

Vet inte om det räknas, men det är de gånger som den jag stämt träff med inte dykt upp och bara ghostat mig. Det har hänt mig 2 gånger och är verkligen knäckande när det kändes som att vi hade fått bra kontakt via text.

• Anonym (Alice)

Vilken rolig tråd! Jag har ett litet bidrag: 

Skrev med en kille på Tinder. Han bodde 2 timmar bort. Vi skrev ganska länge innan jag åkte hem till honom på en 1 a dejt. Han ser inte alls ut som på bilderna, jag blev besviken men tänkte att nu när jag åkt såhär långt så får jag stanna och se, han kanske är jättebra liksom. Han började dejten med att sätta på sin tv åt mig medan han grejade i sin otroligt stökiga lilla 1a. Vek kläder och greja I sin garderob. Jag tänkte att han nog va nervös. Sen satt han breve mig i soffan och vi prata lite men tv va i fokus. Sen tittade han på sitt armbandsur konstant och jag tänkte att han nog tyckte tiden gick sakta (precis som jag). Men så tar han fram sin mobil och ställer upp framför sig på bordet. För det va tydligen en hockeymatch han ville se. 
    Jag sa att han kunde sätta på den på tvn istället för jag behövde ändå åka hem. Sagt o gjort. Jag hann inte långt i bilen innan han skickar ett meddelande att han var kär i mig. 

(Ska tillägga att denne man var i 40 årsåldern. )

• Mandel

Jag är mer inne på att ses snabbt istället för en massa chattande i evighet.
    Hade stämt lunchdejt med en kille i stan som på bilderna såg helt ok ut och det han hade skrivit var väl inte direkt avskräckande.
    När han kom runt knuten till vår mötesplats fick jag mest lust att springa skrikandes därifrån...
    Bilderna var photoshoppade så både tjocklek på håret och magen hade definitivt ändrat sig...
    Och han hade missat att informera om den lilla detaljen att han även var körkortslös sjukpensionär.
    Jag söker en person med aktiv livsstil som är intresserad av att hänga med på saker och ting och hur han hade trott att han ens skulle kunna komma och hälsa på mig  - boendes på mindre ort, utan körkort och bil var en gåta det med. 

Under hela lunchen kände jag mig som hans personliga assistent snarare än en dejt och jag betalade för bådas lunch och tackade sedan nej till att följa med och se på hans lägenhet...

Självklart synd om honom, men om vi nu ska prata om ligor i dejtingsammanhang så är jag definitivt i en helt annan liga än honom och han borde nog sökt i sin egen och avböjt dejt med mig...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (:/ Slår det mesta.)

Det här var inte första dejten utan kanske 20:e. Kan min fru få titta på? Jag visste inte ens att han var gift, eftersom han tydligt sagt sig vara singel. Var ingen rolig överraskning och som jag såg det dejtade vi och det kändes som det höll på att bli seriöst. Han hade tydligen helt annan inställning till vad vi gjorde :(

• Gaskarl
    Anonym (Alice) skrev 2024-04-03 14:32:19 följande:

Vilken rolig tråd! Jag har ett litet bidrag: 

Skrev med en kille på Tinder. Han bodde 2 timmar bort. Vi skrev ganska länge innan jag åkte hem till honom på en 1 a dejt. Han ser inte alls ut som på bilderna, jag blev besviken men tänkte att nu när jag åkt såhär långt så får jag stanna och se, han kanske är jättebra liksom. Han började dejten med att sätta på sin tv åt mig medan han grejade i sin otroligt stökiga lilla 1a. Vek kläder och greja I sin garderob. Jag tänkte att han nog va nervös. Sen satt han breve mig i soffan och vi prata lite men tv va i fokus. Sen tittade han på sitt armbandsur konstant och jag tänkte att han nog tyckte tiden gick sakta (precis som jag). Men så tar han fram sin mobil och ställer upp framför sig på bordet. För det va tydligen en hockeymatch han ville se. 
    Jag sa att han kunde sätta på den på tvn istället för jag behövde ändå åka hem. Sagt o gjort. Jag hann inte långt i bilen innan han skickar ett meddelande att han var kär i mig. 

(Ska tillägga att denne man var i 40 årsåldern. )

SkrattandeSkrattande
  • Anonym (Bert)

Vi bodde 60 mil från varandra. Hon kunde inte umgås i telefon, blev bara stum. När vi hade haft tre eller fyra dejter, umgåtts i sammanlagt 21 dagar, så tyckte hon att vi skulle flytta ihop. Hon var fin på många sätt, men jag fick panik och avslutade.

• Anonym (Dejtdraken)

Det är viktigt att hela tiden tala om för en man att han är tunnhårig och har mage

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Dejtdraken) skrev 2024-04-03 16:16:04 följande:

Det är viktigt att hela tiden tala om för en man att han är tunnhårig och har mage

Hon talade inte om de för honom. Han hade ju utgett sig för att INTE ha de då är det anmärkningsvårt 
  • Anonym (Carin)

Annorlunda dejter, ja.

Stämde träff med en kille på ett nakenbad en gång, men det var ganska kul faktiskt.

Kanske inte ha varit med om något riktigt illa ngn gång.

Svar på tråden Era värsta dejter