Era värsta dejter
Är lite nyfiken på era värsta dejter. Jag kan börja själv:
Efter att ha prata några veckor med en kille som bodde 20 mil från mej bestämde vi oss för att ses IRL halvvägs. Väl på plats kändes det bra. Han såg ut som på korten och verkade trevlig så vi åker ner till hamnen där han bjuder på lunch. So far so good. Men under lunchen börjar han berätta om sina sexuella erfarenheter, om tjejen som hade dålig hygien när han skulle slicka henne så han spydde, tjejer som sugit av honom och var så dåliga så han slaknade, tjejen han hade analsex med och när han drog ut den var den full med bajs. I take med hans berättelser blev jag mer och mer ointresserad och funderad på vad jag skulle säga för att kunna gå därifrån så fort som möjligt. Då vräker han ur sej att jag inte riktigt är hans typ så nåt förhållande är inte aktuellt men om jag är sugen på honom så har han en pläd i bilen så kan vi åka ut i skogen och ha sex!!!!! Det hade jag ingen som helst lust med så han skjutsade mej till stationen och där och då bestämde jag mej för att inte dejta på ett tag. Snacka om bottendejt!!