Anonym (L) skrev 2024-10-31 07:50:16 följande:
Verkligen :( Tack. Det är början av vecka 7 nu. Har inte fått det utskrivet av läkare, utan vi köpte receptfritt när vi var i Spanien under hösten. Det känns fel att ?experimentera själva? men samtidigt vill jag verkligen se om det kan hjälpa oss för inget annat verkar ju fungera och det känns rätt hopplöst. Jag har tagit 15 mg/dag?
Det låter som en bra plan ju. Då gör man ialf något annorlunda än innan. Ja, jag äter massa haha. Zink, magnesium, selen, B,D,E-vitamin och folsyra. Vad tar du?
Ibland kan jag känna mig knäpp som vill testa massa ?alternativa? behandlingar som inte är vetenskapligt bevisade att fungera men ibland känns det så självklart att vi borde prova allt. Det är verkligen en balansgång som är svårt tycker jag.
Håller tummarna! Du får gärna återkoppla här hur det går :) Förstår! Gjorde exakt samma när jag testade Prednisolon förra gången, men funkade inte för mig ändå, åt dock 10 mg från plus. Började du äta det via plus eller innan? Har du bokat in något ultraljud?
Precis! Dock har jag ätit prenatal Multivitamin innan (Thorne som sägs vara bra och innehåller det mesta) men osäker på om det innehåller tillräcklig mängd. Får jämföra lite.
Håller med, men samtidigt i denna situation är med redo att testa nästan vad som helst utanför det vanliga inom vården. Man blir trött på alla som inte förstår, och dem hade säkert gjort likadant :)