• Anonym (Omg)

Vem ska köpa kläder?

Anonym (Mamma) skrev 2024-04-01 20:56:19 följande:
    De träffas 4-5 ggr per vecka.
    Ignorera alla som säger att DU ska skicka med pappan kläder! De är ju helt ute och cyklar!

Ditt ex är en latfis av rang och kan gott lägga tid på att hitta second hand kläder till SITT BARN istället för att du ska göra det! Du har hand om barnet all övrig tid, då kan han göra den lilla ansträngning det krävs och köpa kläder som behövs när de umgås.

Vad tusan är det för fel på män, herregud!!! Klä ditt barn i ordentliga kläder, det är inte raketforskning!
  • Anonym (Omg)

Stå på dig mot alla här inne TS, de har ingen aning! Tycker du har helt rätt i allt du skriver!

Anonym (Mamma) skrev 2024-04-04 13:20:57 följande:
    Om du vill tvinga ett barn att umgås med en förälder som behandlar hen illa så får det stå för dig. Jag anser att jag gott och väl kan låta sonen vara hemma en eller två träffar efter en sådan händelse. De ses tillräckligt ofta ändå, eller så kan du tala om för mig hur ofta man måste låta dem träffas för att du ska anse att det inte är umgängessabotage. Jag har ingen skyldighet att låta dem träffas 4-5 gånger per vecka som det är redan. Och snälla du, försök komma ihåg att jag inte är ditt ex. Det känns som att du dömer väldigt färgat utifrån egna erfarenheter här.
Svar på tråden Vem ska köpa kläder?