Anonym (Bikille) skrev 2024-04-01 09:41:54 följande:
Intressant att det är mig du är dömande mot och inte ts.
Men så är det ofta. Bisexuella killar får höra att de är slampor och äckliga medans bisexuella kvinnor möts med förståelse och uppmuntran.
Att döma av otaliga trådar här på fl om straighta som inte får tillräckligt med sex och därför vill söka assistans utanför förhållandet så tror jag helt enkelt att din så kallade logik haltar. Eller menar du att alla otrogna är bisexuella?
TS är kvinna. Varför skulle jag som straight kvinna bry mig om vad andra kvinnor gör? Jag dejtar dem inte.
Ja, jag dömer slampiga, gränslösa män som ska ligga runt med både män och kvinnor. För mig är det varken ödmjukt eller selektivt.
Jag tror att bisexuella män slampar runt mer än hetero ja, just för att de har starkare drift än kvinnor och lättare att hitta en annan villig man än heteromän.
Jag talade också om lösaktighet/sexuell girighet, inte om att "få för lite sex" i den relation man befinner sig i.
Det sistnämnda handlar om brist på bekräftelse och inte om att vara slampig. Kan ha mer förståelse för någon som blir avvisad av en partner, även om inte heller detta ursäktar otrohet.
Naturliga slampor däremot. Vill jag inte ens andas i närheten av. Noll tillit till sådana.