Anonym (Toker) skrev 2024-04-01 10:08:09 följande:
TS har inga problem med att få ligga. Men hon förstår inte att verkligheten ser olika ut för killar och tjejer. Lika så behoven.
Visst är det roligt att vara ute och jaga villebråd och känna lyckan när du fäller dem. Men ibland kan det vara skönt att bara köpa ett kilo kött direkt över disken.
Det är ett bekvämt sätt att få ligga med en ung snygg tjej. Det kan var incels som köper, men även vanliga män med fru och barn. De flesta tycker inte att de skadar tjejen i fråga.
Upplever du att de som du har sex med får men för livet av upplevelsen att ha sex med dig?
Vad menar du med "Upplever du att de som du har sex med får men för livet av upplevelsen att ha sex med dig"?
Eh Nej jag har aldrig behövt köpa sex och skulle aldrig göra det heller! Så karlarna som jag har sex med är inte tvingade att ha sex med mig som prostituerade är..
Nej det verkar vara rätt vanligt bland korkade torskar att TRO att dom inte skadar tjejen bara för att dom betalar för att få stoppa in den..
Precis som dom tror att tjejen njuter, när hon enbart spelar teater och fejkar för att ni ska komma så snabbt som möjligt..Dom spelar så bra så dom skulle kunna få en oscar för sitt skådespel..
Precis som våldtäktsmän eller pedofier som inte tror att dom skadar sitt offer så tror tydligen inte torskar det heller..Lika empatilösa alla 3.
Du har aldrig hört talas om sextrafficking eller är det ett nytt begrepp för dig?
Där barn (yngre vuxna) kidnappas och säljs till män, olika pimpar som säljer dom vidare, Epstein island? osv..Tror du att dom barnen/tonåringarna gillar att ha sex med äckliga gubbar eller?
Ja det tror ni säkert, ni som är för trafficking o prostitution. Ni tror på den"lyckliga horan" ...