Snälla säg att det är mig det är fel på
Han ÄR en idiot och kör silent treatment.
Exakt vad gör honom så underbar att du verkligen tycker att detta är sunt att leva med?
Han ÄR en idiot och kör silent treatment.
Exakt vad gör honom så underbar att du verkligen tycker att detta är sunt att leva med?
Innerst inne vet jag nog det men det finns väl alltid flera sanningar? Han säger att han mår dåligt. Att han har ångest och han har varit utbränd. Han säger att det är jag och de stora barnen som stänger ute honom och bara bryr oss om oss själva. Jag håller inte med men vad är det som säger att jag har rätt? I hans värld är ju jag den elaka.
Det har blivit värre de senaste åren. När vi träffades var han gullig mot barnen men nu pratar han knappt med dem. Självklart är det okej att få vara ifred men han deltar aldrig i samtal eller aktiviteter som vi gör tillsammans. Det är jag och barnen.
Han är en person varannan vecka när vi har tre barn och en annan varannan när det bara är vår gemensamma som är hemma.
När han blev utbränd fick han en samtalskontakt via jobbet eftersom det var jobbrelaterat. Han fick därför hjälp med sin jobbsituation men han är inte intresserad av hjälp för att må bra och han är definitivt inte intresserad av parterapi som jag föreslagit flera gånger.