Inlägg från: Anonym (Kyrkotant?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kyrkotant?)

Kvinnors syn på bisexuella män

Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-28 14:52:18 följande:

Min syster har flera tjejkompisar som varit med andra kvinnor. De är inte lesbiska. När jag berättade för min syster att jag varit med män så sa hon att jag är bög.

Citat från en annan tråd häromdagen:

Ledsen Draken, men det låter verkligen vansinnigt avtändande som kvinna att läsa det du skriver. Skulle aldrig kunna bli attraherad av en man som vill vara slampig och bli använd av andra män. Inget fel med det, men som sagt otroligt osexigt. Nej, välj du att slampa runt med män istället, de flesta kvinnor skulle springa för livet om de fick veta det här.

Skulle personligen aldrig dejta en man som varit med andra män. Finner det omanligt och dessutom så är det lätt för en bisexuell man att vara otrogen med andra män eftersom män är så lösaktiga och ligger med vad som helst typ.

Dessutom omanligt med en man som låter sig besudlas av andra män. 

Jag ser homo och bisexuella som jämlikar och att de förtjänar samma rättigheter och allt det där.
    När det kommer till sex och romantiska relationer dock så är det nej tack då sånt inte tilltalar mig på det planet.

Inte om du vill ha chanser med kvinnor. Då får du stå ditt kast sen när de ratar dig. Varken bisexualitet eller undergivenhet är attraktiva egenskaper för gemen kvinna. Du sänker ditt eget värde på köttmarknaden i botten genom att ägna dig åt såna aktiviteter.
    .
    Bli gay istället. 

Nej, det har jag garanterat inte gjort då jag inte haft sex ännu.
    Och jag hade naturligtvis tagit upp detta med killen långt innan det blev tal om sex och intimitet. Hur fruktansvärt avtändande det är för mig med sådant och att jag absolut inte vill vara med en bisexuell man.
    Kommer såklart också att träffa hans vänner och familj innan så även de kan berätta vad killen är för typ.
    Är han bi så kommer det komma fram liksom. Ingen man vill vara med en kvinna när han vet att hon äcklas av hans typ.

Skulle tro att den som skrev det svaret till dig är en oskuldstant eller tonåring som är medlem i en läskig sekt. Livets Ord kanske? 
    Ta inte åt dig!
  • Anonym (Kyrkotant?)
    Anonym (Ännu en tramstråd) skrev 2024-03-31 21:44:40 följande:
    Snarare vettiga kvinnor som föredrar män med ett maskulint beteende. Män som låter sig sättas på av andra män är inte manliga.
    Finns homos som aldrig har analsex, precis som det finns hetros som aldrig har det.

Finns homos/bi som bara sätter på och de som bara vill ta emot. Precis som hetros.

Det finns homo/bi som är ombytliga liksom det finns hetros som också är det.
  • Anonym (Kyrkotant?)
    Anonym (Ännu en tramstråd) skrev 2024-03-31 21:44:40 följande:
    Snarare vettiga kvinnor som föredrar män med ett maskulint beteende. Män som låter sig sättas på av andra män är inte manliga.
    Var ligger det omanliga i att få stimulans runtom eller i anus?
  • Anonym (Kyrkotant?)
    Anonym (Alice) skrev 2024-03-29 10:01:54 följande:

Jag känner att jag som mycket heterosexuell, traditionell och konservativ kvinna inte vill bli indragen i den världen, och ännu mindre vill jag att mina barn ska bli indragna i den världen. Tänk om karl'n plötsligt skulle dra med barnen i en PRIDE-parad, eller skicka dom på något queer-kollo utan att man själv kunde hindra det?

Och hur skulle man kunna lita på, att karl'n inte plötsligt får ett återfall, och har sexuella kontakter på offentliga toaletter och i parker med män? Detta är ju också mycket lättare att få till (har jag förstått), än sexuella kontakter mellan män och kvinnor, eftersom kvinnor (så vitt jag vet?) inte har sex med män på så lösa boliner. Så man skulle alltid få vara orolig för att han skulle vara otrogen med andra män, och kommma hem med sjukdomar.

Detta med sjukdomarna är en stor del av det för mig, eftersom dessa sjukdomar - inklusive HIV som fortfarande är en livshotande sjukdom trots bromsmediciner (som också har biverkningar) - frodas just bland homosexuella män, p.g.a. av att de har så många partners. Eller så smittar man kanske sitt barn i magen med syfilis, utan att ha förstått att man själv är smittad...

Jag tycker helt enkelt att det är lugnast, säkrast och tryggast att välja bort sådana män, på samma sätt som jag väljer bort män med ett kriminellt förflutet eller missbruks-förflutet. För ofta är detta inte så förflutet som man trott, längre...

Snacka om att skaffa sig problem och konstiga rädslor, helt i onödan!
  • Anonym (Kyrkotant?)
    Anonym (Ännu en tramstråd) skrev 2024-03-31 22:25:38 följande:
    För att det är ett kvinnligt beteende. Det är kvinnans kropp som är gjord för penetration, inte mannens. Sen att det är en annan man som gör det förvärrar bara det hela. 

Sen så är det ett äckligt ohygieniskt beteende att hålla på där bak bland massa vidriga bakterier som inte ska spridas. Svinerier. 
    Det är väl bara att kolla på en kropp för att se att både män och kvinnor har håligheter för penetration. Kvinnor 3 och män 2Solig

Det är inte fel att ha sex i missionären varje lördag med släckt lampa heller, men jag strösslar inte med hat över de människor som föredrar att ha sex på det viset.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män