Kvinnors syn på bisexuella män
Min syster har flera tjejkompisar som varit med andra kvinnor. De är inte lesbiska. När jag berättade för min syster att jag varit med män så sa hon att jag är bög.
Citat från en annan tråd häromdagen:
Ledsen Draken, men det låter verkligen vansinnigt avtändande som kvinna att läsa det du skriver. Skulle aldrig kunna bli attraherad av en man som vill vara slampig och bli använd av andra män. Inget fel med det, men som sagt otroligt osexigt. Nej, välj du att slampa runt med män istället, de flesta kvinnor skulle springa för livet om de fick veta det här.
Skulle personligen aldrig dejta en man som varit med andra män. Finner det omanligt och dessutom så är det lätt för en bisexuell man att vara otrogen med andra män eftersom män är så lösaktiga och ligger med vad som helst typ.
Dessutom omanligt med en man som låter sig besudlas av andra män.
Jag ser homo och bisexuella som jämlikar och att de förtjänar samma rättigheter och allt det där.
När det kommer till sex och romantiska relationer dock så är det nej tack då sånt inte tilltalar mig på det planet.
Inte om du vill ha chanser med kvinnor. Då får du stå ditt kast sen när de ratar dig. Varken bisexualitet eller undergivenhet är attraktiva egenskaper för gemen kvinna. Du sänker ditt eget värde på köttmarknaden i botten genom att ägna dig åt såna aktiviteter.
.
Bli gay istället.
Nej, det har jag garanterat inte gjort då jag inte haft sex ännu.
Och jag hade naturligtvis tagit upp detta med killen långt innan det blev tal om sex och intimitet. Hur fruktansvärt avtändande det är för mig med sådant och att jag absolut inte vill vara med en bisexuell man.
Kommer såklart också att träffa hans vänner och familj innan så även de kan berätta vad killen är för typ.
Är han bi så kommer det komma fram liksom. Ingen man vill vara med en kvinna när han vet att hon äcklas av hans typ.
Ta inte åt dig!