• Mandel

Kvinnors syn på bisexuella män

Jag personligen tycker att folk i allmänhet är väldigt inskränkta och dömande just när det gäller sex.
    Jag är inte bi, men ägnar mig åt annat som inte riktigt faller folk i smaken. Är visserligen 50, men har äntligen fått prova på och leva ut fantasier jag drömt om i många år, men då varit omgiven av inskränkta människor som inte ville testa.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-28 13:38:20 följande:
    Lite nyfiken. Hur vet andra vilka dina fantasier är? 
    Tidigare har jag så klart försökt få med numera x-maken på saker, men nej. Efter skilsmässan så fiskade jag så klart bland dejter, men ingen visade något intresse. Var först i somras som det började röra på sig så att säga.
    Har så klart på fester och liknande även slängt ut trevare där utan att avslöja vad jag vill utan mest för att fiska lite efter vad folk tycker och nej...
  • Mandel
    Anonym (Hej) skrev 2024-03-28 21:04:29 följande:
    Så människor som inte vill testa samma sexuella varianter som du är alltså inskränkta? Om man inte tänder på samma som du är man inskränkt? 
    Jag pratar om min erfarenhet och inte folk i allmänhet.
    De fördömde saker utan att ens veta vad det var eller handlade om.
    Man kan ju inte veta hur något är om man aldrig provat det själv.

Man är inte inskränkt för att man inte vill testa, men lägger man till en massa om att det är äckligt, vidrigt, bara homosexuella gör så,  man är hora osv då är man dömande och inskränkt.

Bästa svar jag fått när saker varit uppe för diskussion är av en man som erkände att han skulle få sådana prestationsångest att han inte skulle våga prova även om han egentligen ville.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män