Lördag som eskalera
Ni kanske flyttat ihop för snabbt och borde leva särbo ett tag?
Ja kanske vi flytta ihop fort men vi hade 40 mil mellan oss och jag jobbar varannan helg därav det blev så
Jag och min man har alltid städöl, på med musiken på hög volym och sen känns det bra mycket roligare, dock brukar vi kanske vänta tills efter frukost och så, en öl kl. 8 händer nog bara på Arlanda;)
Men Ts, ni har inte varit tillsammans så länge, bråkar ni ofta? Och vad handlade dispyten om? Är det något lika omoget som resten av bråket så skulle jag ta mig en allvarlig funderare
Spelar ingen roll, du känner honom inte. Det gör man inte efter så kort tid.
Varför börjar man ens dejta någon som bor så långt bort? Du visste väl det från början? Att gå vidare med någon som bor så långt borta istället för att vänta på någon som bor närmre, där man kan ta det i lugn och ro, känns faktiskt lite desperat. Ni har väl barn också?
Tre saker tycker jag är röd flagg.
1. Börja dricka extra stark starköl klockan åtta när man har bestämt att man skall städa som par.
2.Besvara örfilen med knuten näve, hårt, så att hon blev skadad.
3. Hota att döda henne om hon träffar andra män, eller åtminstone göra henne rullstolsbunden.
Det sista är allvarligast. Totalen visar på en man som har svårt för att hantera alkohol, är okontrollerat aggressiv och svårt svartsjuk.