Inlägg från: Anonym (Mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma)

Han ha barnen

Barnen skulle till pappan idag. jag vaknade med magont och illamående i natt och har hemsk frossa. Han vägrar låta barnen komma idag för att "inte få dit smittan"... barnenhar ite visat några tecken pp annat än förkylning och det hade de redan när de kom hit. Jag orkar verkligen inte, de måste till honom. Vet inte vad jag vill med tråden, ventilera eller nåt kanske.... 

• Svar på tråden Han ha barnen
  • Anonym (Mamma)

Barnen mår bra och går i skolan som vanligt, han behöver inte ens träffa mig. Jag är redan stabilare än jag var i natt och jag tror mer på matförgiftning än magsjuka. Men nej han vägrar. Han själv kan lämna sjuka barn hos mig utan att blinka, nu är inte ens barnen sjuka, men han säger nej ändå.

• Anonym (Mamma)
    Anonym (Steff) skrev 2024-03-22 08:27:56 följande:

Har han ett spädbarn eller någon annan extra känslig därhemma eller är han bara självisk ? Är det det senare så grattis till att han är ett ex. 

Självisk är ett för litet ord till att beskriva den mannen. Tacksam varje dag att jag lyckades ta mig ifrån honom.
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (K) skrev 2024-03-22 08:58:41 följande:
    Och då vägrar även du i fortsättningen med samma skäl.

Skulle aldrig neka barnen att komma hit. Det är lika mycket deras hem som mitt och jag är deras mamma oavsett vems vecka det är och hur de mår.

• Anonym (Mamma)
    Anonym (T) skrev 2024-03-22 08:55:53 följande:
    Ändå skaffade du flera barn med honom ?
    Precis rätt fokus här, bra jobbat... du inser att folk kan förändras va?
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (M) skrev 2024-03-22 09:46:23 följande:
    Det är ändå, även du inte vill se det, rätt normalt att inte vilja ha smitta i huset. Det borde du också tänka på när han skickar sjuka barn till dig. 

Sjuka barn eller barn där föräldrarna är sjuka stannar där dem är. Klarar man inte av att ta hand om barnen fast man är sjuk så är det omsorgssvikt och man borde få hjälp i sin föräldrarförmåga. 
    Vi talar inte förkylning här. Jag hade såna kramper i magen att jag fick kämpa för att inte skrika och min smärttröskel är HÖG. Det kunde ha varit något allvarligt, brister man ändå då i din värld?

Jag mår mycket bättre redan, men det kunde jag omöjligt veta då. Jag har alltid tagit hand om barnen oavsett hur jag mått, han blir som en bebis för minsta lilla.
Svar på tråden Han ha barnen