BF december 2024 - liten grupp
grattis och välkommen! Ja, man kan aldrig ta något för givet att man får behålla bebisen i magen. Jag har aldrig haft missfall på mina fyra tidigare graviditeter så tänker att statistiskt sett borde jag kanske få missfall nu 🥺 så jobbigt att bara gå och vänta på olika milstolpar för att få bekräftat att allt är bra. Men å andra sidan så slutar man väl aldrig oroa sig, finns ju så mycket hemskt när barnet väl är fött också PSD, missbildningar, cancer, olyckor osv. Man får tänka att oron är nog en del av föräldaskapet annars blir man nog tokig 🙈
Hallå :)
Jag hoppar in här jag med.
Jag och min man började försöka i april förra året. Jag blev gravid både i maj och i juli där båda graviditeterna slutade i tidiga missfall. Idag, 8 månader sedan sista missfallet en dag efter beräknad mens så visade det digitala testet äntligen att jag är gravid!
BF 10 december. Och även om det är chock och glädje nu så är jag så oerhört orolig att inom två veckor kommer jag ha fått missfall igen, precis som de andra två gångerna. Men jag hoppas hoppas hoppas!