Inlägg från: Anonym (Tyvärr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tyvärr)

Du som har en älskarinna/kk

Ni har känt varandra i många år men han håller dig fortfarande på armlängds avstånd. Du borde alltså veta exakt var ni står vid det här laget, dvs att du är någon han sätter på ibland och inget annat. Vet inte vad det är att överreagera på för det är ju så, ni ligger bara med varandra och han är otrogen, du har ingen som helst prio i hans liv och jag anar att du har lite känslor i botten, så det är ju synd, men du måste tyvärr se saken för vad den är och antingen bryta eller acceptera. I sann FL-anda tror jag tyvärr att du kommer fortsätta träffa honom och bli otroligt sårad i slutänden där du ändå lämnar honom. Det är ditt liv men fundera på om det är värt att pausa din framtid som du kan ha med någon annan för att bli utnyttjad av en egoist.

• Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-03-20 13:21:05 följande:
    Är du kvinna eller man? 
    Såklart jag vet vart jag står. Det var inte frågan. Klart det finns känslor med i bilden efter så många år. Men kärleks känslor tror jag inte det är. Mitt liv är inte på paus. Är singel sedan några år efter ett långt äktenskap och trivs med det. 
    Vad spelar det för roll vad jag har mellan benen?

Nej, frågan är om du överreagerar så svaret är kort sagt ja. Du har inte den rollen i hans liv att du har "rätt" att bry dig om att han inte delar sina planer med dig. Nöjd så? Tydligen var det inte "såklart" var du står eftersom du ställer frågan.
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-03-20 14:18:15 följande:
    Ja rent artighetsmässigt tycker jag det också. Nej vet jag inget kan kräva. Tycker dock det är trist att han inte berättar för mig. Ingen händelse som påverkar mig dock. Tack o lov.
    Det kanske är just därför han inte berättar, för att det ändå inte påverkar dig?
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-03-21 07:56:51 följande:
    Inget giftermål eller barn på väg. Än så länge. 
    Och hur skulle du någonsin veta det om han inte berättar själv? Vad är det han håller tyst om nu förresten och hur vet du det?
Svar på tråden Du som har en älskarinna/kk