• Anonym (Benke)

Vill inte längre ha ett fetto

Har lust att skrika så till min feta fru!!!

Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!

Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?

• Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto
  • Anonym (F)

När får hon tid att träna om du är borta 12h om dagen?

• Anonym (Benke)
    Bis mis skrev 2024-03-16 13:27:06 följande:

Du får dra med henne på träning helt enkelt. Varför inte liksom. Om hon låg på 18 i bmi så kan hon troligen en del om träning och kost.

Tro mig..har försökt men finns inget intresse.
  • Anonym (Hmm)

Kanske bättre du lämnar henne så du kan leva ett varannanvecka liv med dina snyggingar. Då lär din fru få lite mer tid över till att ta hand om sig själv när hon blir av med din dövikt. 

du åt andra sidan kommer inte längre hinna träna varje dag när du behöver börja ta eget ansvar över vardag, barn och hem. Så lycka till med det!

• Anonym (Benke)
    Anonym (F) skrev 2024-03-16 14:43:56 följande:

När får hon tid att träna om du är borta 12h om dagen?

Hon har en vän med barn, de brukar avlösa varandra. Den tiden lägger hon på att shoppa upp mina pengar eller gå på SPA. Sen har vi helgerna vi kan göra det tillsammans. Men nope.
  • Anonym (Benke)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-03-16 14:44:37 följande:

Kanske bättre du lämnar henne så du kan leva ett varannanvecka liv med dina snyggingar. Då lär din fru få lite mer tid över till att ta hand om sig själv när hon blir av med din dövikt. 

du åt andra sidan kommer inte längre hinna träna varje dag när du behöver börja ta eget ansvar över vardag, barn och hem. Så lycka till med det!

Jag tror jag kan sköta det bra. Har föräldrar som ställer upp. När det gäller vikten så kan hon sluta stoppa i sig mer än hon gör av sig med. Till att börja med!
  • Anonym (Li)

Detta var nog det sämsta försök till trolltråd som jag läst. Sorry men detta hade du inte talang för.

• Anonym (HmJ)
    Anonym (Li) skrev 2024-03-16 15:02:21 följande:

Detta var nog det sämsta försök till trolltråd som jag läst. Sorry men detta hade du inte talang för.

Håller med
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Li) skrev 2024-03-16 15:02:21 följande:

Exakt! Hur kan men ens göra det så dåligt?! Det om något fascinerar mig
  • Anonym (Kvinna)

Men har hon blivit en helt annan person då? Du måste ju ha märkt av hur hon är som person innan ni väljer att skaffa barn tillsammans? 

du borde ju ändå älska henne som person eller var de bara hur hon såg ut som du föll för?

• Anonym (Anna)

Stackare!
    Ge bort dina gymtimmar till din fru.

Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto