• Anonym (Benke)

Vill inte längre ha ett fetto

Har lust att skrika så till min feta fru!!!

Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!

Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?

• Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto
  • Anonym (HmJ)

Vilken fantastisk kvinna som burit fyra barn och genom gått fyra förlossningar, Viken stark kvinna

• Bis mis

Du får dra med henne på träning helt enkelt. Varför inte liksom. Om hon låg på 18 i bmi så kan hon troligen en del om träning och kost.

• Anonym (kukhuvuden)
    Anonym (Benke) skrev 2024-03-16 13:19:18 följande:
    I såna fall e typ alla trådar män skriver på familjeliv trolltrådar?!
    starkt jobbat i den slutledningen
  • Kontakt

Du kanske får andra problem, hon kanske får upp ögonen och gör sig av med sitt rövhål!

• Anonym (HmJ)
    Kontakt skrev 2024-03-16 13:38:01 följande:

Du kanske får andra problem, hon kanske får upp ögonen och gör sig av med sitt rövhål!

Jo, det kan gå fort
  • Lazzi

Ja de måste va bästa lösningen för henne få ett liv med man som ställer upp 
  • Anonym (Eva)

Så trött på alla dåliga trollbinder. Ni kan väl åtminstone göra det liiite trovärdigt

• Anonym (HmJ)
    Lazzi skrev 2024-03-16 13:45:22 följande:
    Ja de måste va bästa lösningen för henne få ett liv med man som ställer upp 
    Ja. absolut den bästa lösningen
  • Anonym (Benke)

Mycket pladder och jäkligt lite råd. Tomte
    Ni kvinnor som inte tänder på er fläskiga man har inga problem att gnälla om det eller skaffa en älskare. Om en man gör det blir det ett JÄKLA liv.
    Fatta att fetton inte är attraktiva!  Det tycker ni inte själva och det kallas för hycklare.

• Anonym (Benke)

Risken att någon vill ha en kvinna med fläskmage är inte överväldigande. Jag hoppas hon blir av med sin röv samtifigt. Hon orkar inte & vill inte träna. Påstår att hon blivit introvert och inte vill vara på gym, men I call bullshit = det e bara lathet.
Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto