Att låta tjejen ligga med andra
Hur många har denna fantasi ?
Någon som förverkligat?
Skulle vara sjukt hett att se tjejen njuta
Hur många har denna fantasi ?
Någon som förverkligat?
Skulle vara sjukt hett att se tjejen njuta
Du kanske bara vill ha svar från killar? Jag är tjej men har haft ett flertal trekanter med min kille och en till tjej. Jag tyckte att det var otroligt sexigt att se honom penetrera en annan tjej så kan förstå hur du känner att det känns hett.
Jag har alltid drömt om att se min fru bli påsatt av ändra män. Både när jag tittar på eller att köra henne till en annan snubbe och sen få bilder när han sin kuk i hennes mun eller sprutat på henne.
Fantiserar om att hon suger av mig och någon polare eller random snubbe på min uppma ing. Bara fantasier än så länge.
Ja ibland kanske fantasier ska vara en fantasi men tanken är sjukt sexig att få en bild på kvällen när min tjej blir knullad :) sen få höra alla detaljer hemma sen
Hej!
Jag har erfarenhet av detta. Skriv och ställ de frågor ni vill till mig!
Min partner önskade göra detta med en annan. Jag tyckte det var en dålig idé eftersom det kan lätt uppstå känslor. Jag rekommenderade det inte men sa inte nej eftersom vi har varit tillsammans en lång tid och vi hade den tilliten till varandra. Tyckte också att det verkade spännande och intressant med nya saker.
Så båda hade sexuellt umgänge ensamma och därefter fick jag allt återberättat. Blev sexuellt upphetsad och tyckte det lät spännande.
Men därefter ville min partner göra om det vilket blev verklighet med samma person. Efter en kort period går det inte att fortsätta pågrund av omständigheter. Då får jag reda på att min partner har fått väldigt starka känslor för denna person och att de gjort väldigt ingående sexuella akter tillsammans.
Får reda att det fortfarande finns känslor kvar hos mig men att det måste smältas och att vi ska ta det långsamt tillsammans. Men jag blir osäker med tanke på att min partner skriver med denna person varje dag och verkar bli glad då, jag vill att min partner ska vara glad.
Sålänge man har känslor till varandra och ångrar de känslor man utvecklat borde det finnas något att bygga vidare på?
Hälsningar,
Förvirrad person som INTE rekommenderar denna typ av aktivitet om man har problem i sitt förhållande och därefter inte är tydlig med regler samt tydlig med hur man känner.