Att låta tjejen ligga med andra
Hur många har denna fantasi ?
Någon som förverkligat?
Skulle vara sjukt hett att se tjejen njuta
Någon som förverkligat?
Du kanske bara vill ha svar från killar? Jag är tjej men har haft ett flertal trekanter med min kille och en till tjej. Jag tyckte att det var otroligt sexigt att se honom penetrera en annan tjej så kan förstå hur du känner att det känns hett.
Du kanske bara vill ha svar från killar? Jag är tjej men har haft ett flertal trekanter med min kille och en till tjej. Jag tyckte att det var otroligt sexigt att se honom penetrera en annan tjej så kan förstå hur du känner att det känns hett.
Jag har alltid drömt om att se min fru bli påsatt av ändra män. Både när jag tittar på eller att köra henne till en annan snubbe och sen få bilder när han sin kuk i hennes mun eller sprutat på henne.
Fantiserar om att hon suger av mig och någon polare eller random snubbe på min uppma ing. Bara fantasier än så länge.
Någon som förverkligat?
Varför vill du se din tjej va otrogen med andra killar? Vill du att hon ska va en från gatan?
Läste ett inlägg på Facebook om ett par som valde att göra detta, tjejen skulle ha sex med en annan man medans pojkvännen tittade på. De valde att bjuda in en vän till pojkvännen.
Efteråt så blev allt skit. Både tjejen och pojkvännen ångrade sig och deras förhållande tog slut.
Pojkvännen stod inte ut med tankarna och bilder a han fick fastetsade i hjärnan och började jämföra och fråga tjejen vem som hade störst dick, va som var bäst etc.
Med andra ord; vissa fantasier ska bara vara fantasier.