Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM

Postman skrev 2024-03-08 12:18:45 följande:
    Nä nu överdriver du det grövsta. Jag förstår om du har en åsikt och brinner för ämnet men att ta till meningar typ detta gör bara att det går inflation i ämnet.
    Men det var väl inte så farligt. Bara lite röra om i grytan. Du kan väl bara bortse från det som kändes provocerande så kan vi diskutera vägbyggaren "i sak".

Blir det bra?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Förstår_inte) skrev 2024-03-08 17:30:55 följande:
    Jag väljer att inte skriva under mitt nick här, eftersom vissa gärna misstolkar och fultolkar med flit vad man skriver. Jag pratar inte om TS utan rent generellt. Vilka som vill ha en anledning att tjafsa och bråka får du vara observant på själv, det är ganska tydligt.

Misandri är ett minst lika stort problem som misogyni på forumet.
    -
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 20:19:25 följande:
    Inte då, det är ditt sedvanliga mantra. Totalt grundlöst.
    Om du inte vill associeras, ta avstång isf att gnälla på de som tar avstånd.
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 20:23:17 följande:

Återigen tar du i så du är blå. Att jämföra Hitler med inlägg på FL, ja tjena du.

nihka skrev 2024-03-08 13:43:34 följande:
    Vargen har varit här i över ett decennium och du klappar honom regelbundet. Huuur kan man vara så blind?

Ja du har ropat vargen kommer i snart ett decennium nu.  
    Du förstår ju inte vanlig information så man får vara övertydlig.

Du ser. Du fattar fortfarande inte. Man måste  b o k s t a v e r a  u t det för dig. Man och (miss)nöjd har haft flera hundra konton och lika många Anonym (). Det är ingen som kommer utan finns och har funnits här i över ett decennium.
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 20:25:35 följande:

Klart man kan vara seriös i sina svar i en sådan tråd. Ser inga problem med det   

ClumsySmurf skrev 2024-03-08 14:11:41 följande:
    så kan det ju bli men när någon vill förbjuda abort på ren djävulskap kanske det är något djävulskap

Ja fast jag tror inte FL är starten precis. 
    Precis som man kan vara seriös i sina svar om vägbyggaren. Du ser förstås inga problem med det heller? Man behöver inte adresssera förintelsen för det kan irritera vissa grupper som upplever det som tjafs och bråk utan lyfta fram gärningen motorvägen mellan Frankfurt och Heidelberg och mannen som tog första spadtaget - Guds gåva till mänskligheten.

Ja, men då så. Inga problem. Ska vi diskutera abortförbud som verktyg att ta ifrån kvinnor den sexuella makt det inbillas vi har. "I sak" förestås Kräks
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 21:57:26 följande:
    Jag har många gånger tagit avstånd men nu gnäller de som har tagit avstånd på mig ändå och då gnäller jag tillbaka. 
    I vilket inlägg i den här tråden har du tagit avstånd? Vad i uttalandet "Tycker mig se att det strömmar till minst lika många om inte fler toxiska manshatare. " anser du är ett avståndstagande?
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 21:57:26 följande:
    Jag har många gånger tagit avstånd men nu gnäller de som har tagit avstånd på mig ändå och då gnäller jag tillbaka. 
    I vilket inlägg i den här tråden har du tagit avstånd?

Vad i uttalandet "Tycker mig se att det strömmar till minst lika många om inte fler toxiska manshatare. " anser du är ett avståndstagande?
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 21:50:51 följande:
    Ja och en fluga gör ingen sommar. Tittar vi in här om ett decennium så kommer samma skiva säkert fortfara snurra. Som sagt, var försiktig med att ropa vargen kommer. 
    Till skillnad från dig finns det andra som inte viftar bort hot och förföljelse utan ser allvarligt på den typen av lagbrott.

Tip: när man inte vet vad man pratar om är det bättre att vara tyst.
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 22:20:00 följande:
    Jag har tagit avstånd i andra trådar. I just denna har jag hållit en mer helikopterbaserad åsikt. Ja det har strömmat till väldigt många toxiska manshatare, 98% verkar dock ha försvunnit lika snabbt som de dök upp. Det är en observation, inget ställningstagande om du/ni nu inbillade er det. Jag vill få fram att båda lägren håller på och göder varandra om och om igen.
    I en misogyn tråd har du inte tagit avstånd, alls, utan hållit en "helikopterbaserad åsikt" om att det finns så väldigt många toxiska manshatare i tråden. Fast det är inget ställningstagande - ingen åsikt utan en observation.

Läs det högt för någon och håll sedan för öronen.
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-08 22:34:22 följande:
    Äh du är rätt bitter nu. Det tipset tycker jag att du ska anamma själv faktiskt. Flört
    Inbillar du dig att jag pratar om mig själv?  Fel. En "fluga" gör ingen sommar har hotat och förföljt en rad både kvinnor och män, men det är nog ingen risk att han ger sig på dig. 
Svar på tråden Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM