Inlägg från: ClumsySmurf |Visa alla inlägg
  • ClumsySmurf

Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM

nihka skrev 2024-03-13 19:31:40 följande:
    Postman skrev 2024-03-13 19:24:56 följande:
    Jag svarade Ja det är sorgligt och det är synd att mäns ensamhet inte tas på mer allvar. Ja det var så jag svarade och till skillnad får några av er andra så jag brydde mig inte om det övriga tugget, det har vi hört så många gånger nu så jag valde att ignorera det istället.
    Du förstår inte alls varför det blir reaktioner när du blundar för det kvinnohatande och istället tar upp att det finns så mycket manshat? Du förstår inte alls vilka signaler du skickar ut varje gång du gör så?

Du har en förmåga att dyka upp samma trådar som de största kvinnliga rövhattarna på forumet men jag kan inte minnas att
    du gjort något annat än att blunda.

Vilka signaler ger det?

• ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 20:49:09 följande:
    Du anser att mitt antagande är felaktigt. Och kallar det för en ful taktik. Vad är orimligt med den slutsatsen egentligen?
    ditt antagande är draget ur röven
  • ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 20:54:46 följande:
    Har inte du förstått vid det här laget att tråden var en trainwreck från början? inget underlag för en seriös diskussion hur mycket du än vill förvandla och normalisera den till.

Här fortsätter du med gaslightingen.
    När någon tycker att män ska markera mot andra män kan man nästan ta det som ett kvitto på att det enbart gäller män.  50/50 att de själv spårar ur, och spelar offer.

• ClumsySmurf
    nihka skrev 2024-03-13 22:05:35 följande:
    Det är aldrig överfödigt att stå upp mot mobbing. Ju fler som säger ifrån desto bättre. Trådstarten är mobbande och han är mottaglig för stöd. Helst aktivt, men i brist på det är ett passivt stöd bekräftande nog.
    Det finns en patetisk fultolkare i tråden som spelar offer, du föregå med gott exempel och visa hur man ska göra. Du kastar sten i glashus när du gör som vanligt.
  • Meddelande borttaget
  • ClumsySmurf
    Postman skrev 2024-03-13 22:41:56 följande:
    Aha ja jag funderade ett varv förut med, men men nu släpper jag denna tråden. Låt den sjunka till botten och försvinna.
    Det är inte så många som, är som om de verkligen kämpar
    för att bli så uppenbara, den tredje som missbrukar citationstecken och skriver med dubbelkonto är sällan inloggad.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 23:05:25 följande:
    Intressant att du försöker vinkla diskussionen till att handla om vem jag är för att kunna avfärda samtliga inlägg jag skrivit.

Jag kanske är samtliga? Vem vet? Jo, moderatorn naturligtvis.
    Du gaslightar mig här. Har du reflekterar över det? Det är en härskarteknik.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 23:11:08 följande:
    Ojdå, berätta hur jag har attackerat dig med osanningar?
    Skämtar du? Gaslightar du medvetet eller projicerar?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 23:16:42 följande:
    Varför vill du få saken att handla om mig och mina eventuella inlägg i andra trådar som du ger öknamn på? Vad är poängen? För att du vill avfärda det jag skriver naturligtvis. Eller har du någon annan förklaring till din attack?

Passiv aggressivitet verkar vara din grej. Skulle uppskatta en mer direkt form av aggressivitet i stället för öknamn eller försöka lista ut vem jag är.
    Detta inlägg hjälpte mej att lista ut vems öknamn som är ditt.

• ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-14 23:32:38 följande:

Så du pratar om någon som inte ens existerar i tråden, bara för att du själv känner ett behov av att kalla andra för öknamn eller hänga ut folk. Du kallar mig för ett antal öknamn och försöker på diverse sätt invalidera mina inlägg. Inte för att du egentligen har något vettigt att säga om mina inlägg, mer för att kränka. 

Vad säger det om dig då? Förutom att du är en forumvärd så är du otroligt aggressiv, men tillräckligt feg för att inte våga vara direkt. Ingen bra kombination.

Du gaslightar mig här. Har du reflekterar över det? Det är en härskarteknik.
Svar på tråden Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM