Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-07 13:36:53 följande:
Mitt mål är stoppa medhållarna eller andra som stryker medhårs. Göra dom medvetna om sitt bidrag. Börja låtsas som att det inte existerar kvinnohat eller föra en "seriös diskussion" mitt i en kvinnohatartråd är att validera kvinnohatet. Ingen borde göra på det.
sen så är jag övertygad om att ts är ute efter att polarisera. Man kan starta en tråd om (mäns) ensamhet utan att ta upp kvinnor som en slags motvikt eller lösare av problemet. Det är orimligt.
Jag tycker att alla ska skaffa sig en medvetenhet när denne ser polariserande krafter. Vad det än må vara. Läste om någon som dödade sin pappa och skrev ett manifest att yngre skulle göra uppror mot äldre. Var inte så lättmanipulerade. Ts poppar upp då och då och försöker initiera ett könskrig i syfte att polarisera.
Nej jag ber inte de som kämpar mot kvinnohat att sluta! Det är ren lögn. Men jag tror att ni använder fel taktik, det är min åsikt. Folk som Svinstia eller vad han heter är legosoldater, topptränade från Flashback. De vill ha krig, tjafs, raderingar, avstängningar, kränkningar och personangrepp. Att spela på deras planhalva är dömt att misslyckas. De seriösa tröttnar och läser andra trådar, kvar är ni som krigar.
Du och Nikha drar alla ensamma och kärlekstörstande män över en kam. NI använder atombomber istället för målsökande robotar, ni skjuter på allt som rör sig. De som uttrycker sig modest och utan anklagelser ska inte bemötas på samma sätt som Svinstia.
Jag skrev flera seriösa och allmängiltiga inlägg om ensamhet i denna tråd utan att koppla det till kvinnor, Det är mitt sätt att bemöta de polariserade trådarna. Om flera hade hängt på hade vi kanske kunnat styra in tråden på ett annat spår. Det är min taktik, kanske är den också fel. Alternativet är att negligera trådarna, det är hatarnas största skräck. Men jag inser att det också kräver en del, ni är med rätta så engagerade och vill bekämpa misogynin.