• Anonym (...)

Har fula kvinnor en chans?

Har vi fula kvinnor en chans?  Eller ska vi alltid vara ensamma?   Ingen som raggar på en, svårare att få vänner och sämre villkor på arbetet.  Vad kan man göra?  Det pratas om män som lever ensamma, men fula kvinnor lider också. Jag känner att vi blir så bortglömda bara för att "kvinnor kan alltid få ligg"  Livet är inte så. Att gå runt i världen och veta att man är en ful kvinna är så hemskt, vi kan aldrig kompensera för det.

• Svar på tråden Har fula kvinnor en chans?
  • Anonym (...)
    Anonym (Mr honesty) skrev 2024-03-02 01:48:44 följande:

Om du är så ful som du säger ska du fan vara glad du är kvinna och inte man🤣🤣🤣. Då hade dina odds varit ännu lägre.

Varför? Om du är en ful  man, kan du alltid bli framgångsrik, det  är korkade män som har det svårt. Men en ful man kan alltid skapa karriär och vips så får han både kvinnor och social nätverk.  
    Som ful kvinna kan jag aldrig kompensera med karriär,  man blir t.o.m sämre behandlad på arbetsplatser trots att man jobbar hårdare.
  • Anonym (...)

Oj oj, fick läsa ett och annat intressant och olämpligt!!

Men såklart förstår jag att mycket sitter i huvudet och ett dåligt självförtroende.
    Jag  har under många år av depression låtit mig förfalla och inte tagit hand om mig som andra kvinnor gör! Jag ska nog ta mig lite tid att handla lite kläder, träna, ändra kostvanor osv osv. Jag kommer ta ett steg i taget! Jag återkommer i tråden om jag själv kommer börja känna mig finare!  

• Anonym (...)

Oj oj, fick läsa ett och annat intressant och olämpligt!!

Men såklart förstår jag att mycket sitter i huvudet och ett dåligt självförtroende.
    Jag  har under många år av depression låtit mig förfalla och inte tagit hand om mig som andra kvinnor gör! Jag ska nog ta mig lite tid att handla lite kläder, träna, ändra kostvanor osv osv. Jag kommer ta ett steg i taget! Jag återkommer i tråden om jag själv kommer börja känna mig finare!  

Svar på tråden Har fula kvinnor en chans?